Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، شنبه در گزارشی اعلام کرد: علیرضا پاکدل در نشست هم‌اندیشی با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، این مطلب را بیان کرد و افزود: رقابت‌های هندبال آسیا از سیزدهم مهرماه ۹۹ به میزبانی ایران و با حضور ۱۴ کشور از جمله عربستان سعودی، بحرین، امارات، کویت، کره جنوبی، ژاپن، چین و قطر در شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیات ساخت سالن ۶ هزار نفری حسینی‌الهاشمی شیراز هنوز به اتمام نرسیده، با رایزنی‌هایی که با رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، سالن ورزشی پوریای ولی شیراز برای برگزاری این رقابت‌ها پیشنهاد شد.

رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همچنین با نظر مساعد و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، مقرر شد مشکلات جزیی سالن پوریای ولی تا ۲۰ روز آینده با تامین اعتباری که صورت گرفته است، رفع شود.

پاکدل ادامه داد: این سالن با بهره‌مندی از استانداردهای بین‌المللی می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقه‌های قهرمانی آسیا باشد.

وی، با بیان اینکه این مجموعه ورزشی از سه سالن جانبی برخوردار است، گفت: از این سالن‌ها نیز می‌توان به منزله مکان تمرین تیم‌ها بهره گرفت.

برچسب‌ها قاره آسیا فدراسیون هندبال دانشگاه آزاد اسلامی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آسیا فدراسیون هندبال دانشگاه آزاد اسلامی شیراز فارس قاره آسیا فدراسیون هندبال دانشگاه آزاد اسلامی شیراز فارس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد