Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:54:22 GMT

مجلس در پی استفاده از ظرفیت دولت است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۵۰۳

مجلس در پی استفاده از ظرفیت دولت است

اردشیر مطهری روز شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان گفت: اکنون زمان وحدت، همدلی و صمیمیت مجلس و دولت نه قلع و قمع مدیران است و مدیری ارزشمند است که خروجی مطلوب برای مردم داشته باشد.

وی اضافه کرد: مجموعه‌های اجرایی باید با تمام توان در خدمت رسانی به مردم ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان‌ در مجلس شورای اسلامی، به ضرورت تلاش‌ها در راستای ارتقا فرهنگ و توسعه اقتصادی تاکید و تصریح کرد: اعداد و ارقام ارائه شده در جلسات باید در زندگی مردم قابل لمس باشد.

وی تصریح کرد: بیان آمار و ارقام بر روی کاغذ خیلی زیباست اما باید به آمار و ارقامی استناد کرد که آثار آن بر معیشت مردم‌ قابل مشاهده باشد.

مطهری با اشاره به همسویی مطلوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، ابراز داشت: مراجعات شهروندان به دفتر نماینده زیاد است و مدیران اجرایی به مطالبات مردم رسیدگی کنند.
وی با اشاره به کم‌برخورداری گرمسار در برخی از بخش‌ها، تاکید کرد: از آنجایی که این شهرستان یکی از قطب‌های صنعتی استان و کشور بشمار می‌رود، پیشنهاد می‌شود که همانند اداره امور مالیاتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و تامین اجتماعی گرمسار ارتقا یافته و به عنوان یکی از معاونت‌های ادارات کل به منظور سرعت‌بخشیدن جامعه کار و تولید در استان سمنان محسوب شود.

نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفع چالش‌کم آبی و زیرساختی و توسعه خطوط ریلی این شهرستان اقدام لازم انجام شود.

مطهری خاطرنشان کرد: علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان به کادر پزشکی و درمان و  تجهیزات بیمارستان شهرستان گرمسار توجه کند.

برچسب‌ها مجلس یازدهم گرمسار استانداری سمنان آرادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم گرمسار استانداری سمنان آرادان مجلس یازدهم گرمسار استانداری سمنان آرادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد