Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده قائم مقام شهردار اسبق تهران گفت: این پرونده بسیار مهم و پیچیده است و معمولاً پرونده‌های اقتصادی، کار کارشناسی دقیق می‌خواهد و دادسرای نظامی تهران با صرف وقت و زمان زیادی این پرونده را به دادگاه ارسال کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین بهرامی درباره روند تحقیقات پرونده قائم مقام شهردار سابق تهران گفت: اگر به نظر کارشناسی اعتراض شد، باید گروه کارشناسی آن را بررسی کند و کار کارشناسی فقط با نظر قاضی متوقف می‌شود و اگر به مرحله‌ای رسید که قاضی تشخیص داد نیازی به کار کارشناسی نیست، کارشناسی متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: برای این پرونده کیفرخواست صادر و بیش از ۴۰ جلسه دادگاه نیز برگزار شده است.

وی افزود: این پرونده ۹ متهم دارد که آقایان شریفی و سیف دو بازداشتی این پرونده و بقیه با قرار وثیقه آزاد هستند.
این مقام قضایی گفت: این پرونده بسیار مهم است و دادگاه در مقام رسیدگی به آن به عنوان نهادی بی طرف میان دادسرا و متهم محسوب می‌شود و وقتی رسیدگی به نتیجه رسید، دادگاه نظر نهایی را اعلام می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا با وجود برگزاری ۴۰ جلسه اطلاع‌رسانی مناسبی صورت نگرفته است؟ گفت: اگر قرار باشد ما یک سری اطلاعات را زودهنگام ارائه کنیم در خصوص رأی دادگاه پیش داوری شده است و ما در حدی که لازم بود اطلاع رسانی کردیم و گفتیم که مبالغ بسیار سنگینی در این پرونده مطرح و کار کارشناسی صورت گرفته است.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد کار کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد