Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور بین‌الملل مجلس در امور بین‌الملل گفت: با شهادت فتحی شقاقی دشمن فکر می کرد جنبش جهاد اسلامی ضعیف می شود اما به رهبری رمضان عبدالله، قدرت این جنبش افزوده شد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل امروز در مراسم گرامیداشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جهاد اسلامی، طی سخنانی اظهار داشت: دکتر رمضان عبدالله انسان فرهیخته‌ای بود که غم امت اسلامی و قدس را به دل داشت و در همین مسیر دشوار طی طریق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحوم شلح در حوزه علمی نیز برجسته بود و به انتقال علوم به دیگران حریص و معلمی نمونه بود. او ادبیات و سخنرانی را خوب می دانست و در بسیاری از حوزه های هنری برجسته بود. از اصول دکتر عبدالله عدم تضعیف مسئله فلسطین بود و معتقد بود قدس برای همه مسلمانان مهم است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: وقتی فتحی شقاقی به شهادت رسید دشمن فکر می کرد جنبش جهاد اسلامی ضعیف می شود اما به رهبری رمضان عبدالله، قدرت این جنبش افزوده شد.

بیشتر بخوانید:

زارعی: رمضان عبدالله طی 2 دهه مسئولیت در جهاد اسلامی فلسطین هیچ راهی را خطا نرفتخالد البطش: رمضان عبدالله شخصیت وحدت آفرین فلسطین بود

وی فقدان رمضان عبدالله را یک حادثه بزرگ عنوان کرد و گفت: نقاط مشترک زیادی میان سردار سلیمانی و رمضان عبدالله وجود داشت که اولین وجه آن دغدغه هر دو نفر برای پیروزی فلسطین و قدس شریف است. هر دو نفر وقتی درباره فلسطین حرف می‌زدند، فلسطین را فقط در یک کشور بررسی نمی‌کردند بلکه از سطح بین الملل تا مسائل داخلی را مطرح می‌کردند.

امیرعبداللهیان افزود: رمضان عبدالله باور داشت تنها راه کار برای مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است و این رمز اساسی پیروزی قدس و جمله معروف رهبری است.

مشاور رییس مجلس عنوان کرد: ویژگی دیگر رمضان عبدالله این بود که علاوه بر شخصیت سیاسی و مقاومتی یک شخصیت فرهنگی نیز بود.

امیرعبداللهیان در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: مثلث عربستان، امارات و بحرین باید بدانند سازش با اسرائیل هیچ کمکی به امنیت آنها و منطقه نخواهد کرد.

مشاور رییس مجلس افزود: مقامات سعودی که در باتلاق یمن گیر افتاده اند باید بدانند رابطه با رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به آنها نمی کند. مقامات امارات باید بدانند بازی کردن در نقش بازیگر پنهان در زمینه روابط رژیم صهیونیستی و جامعه عربی هیچ سودی ندارد چرا که این رژیم هر زمان که فرصت کرده جنگ افروزی کرده است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط به سر می‌برد درحالیکه محور مقاومت بهترین وضعیت را دارد. امروز مقاومت در اوج قله پایداری قرار گرفته و صهیونیست ها اگر باور ندارند می توانند توان مقاومت را آزمایش کنند.  

امیر عبداللهیان در پایان گفت: تمام امید صهیونیست‌ها و سعودی‌ها به ترامپ است اما باید بدانند فتح قدس نزدیک است و همه کشورهای اسلامی و منطقه باید به جای حرکت در مسیر خیانت در مسیر حمایت از مردم فلسطین حرکت کنند.

انتها پیام/

R1429/P/S1,1412/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رمضان عبدالله جهاد اسلامی باید بدانند بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد

در پی تصمیم ترکیه مبنی بر قطع کامل روابط تجاری با رژیم صهیونیستی، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای خواستار قطع روابط کشور‌های مختلف با این رژیم شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: از تصمیمات اخیر ترکیه در حمایت از فلسطین که در معرض نسل‌کشی وحشتناک قرار دارد، قدردانی می‌کنیم.

جنبش حماس با اشاره به تصمیم آنکارا مبنی بر توقف روابط تجاری با رژیم اشغالگر صهیونیستی و اعلام پیوستن به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از این رژیم در دیوان دادگستری بین‌المللی، تاکید کرد: این تصمیمات شجاعانه را بازتاب مواضع اصیل ملت ترکیه در حمایت از مبارزات ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آن می‌دانیم.

این جنبش از تمامی کشور‌ها و در راس آن کشور‌های اسلامی و عربی خواست تمامی روابط خود را با رژیم نازی و جنایتکار قطع کرده و آن را در عرصه بین‌الملل طرد و منزوی کنند و در تلاش برای بازخواست و محاکمه سران تروریست آن به سبب جنایات هدفمند و سازماندهی شده علیه کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه باشند.

دیگر خبرها

  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد