Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس دولت ترامپ در تلاش بود که مانع از انتشار خاطرات بولتون شود و استدلال می‌کرد کتاب حاوی اطلاعات طبقه‌بندی شده است.

تصمیم رویس لمبرت، قاضی فدرال در پرونده‌ای که شامل حق آزادی بیان بر اساس متمم اول قانون اساسی آمریکا و نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی بود، پیروزی برای بولتون شمرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قاضی در حکمش مسئولیت انتشار کتاب بدون تایید نهایی مقامات امنیت ملی را به دوش خود بولتون گذاشت.

این حکم راه برای توزیع گسترده این خاطرات که تصویری مایوس‌کننده ا ز دونالد ترامپ ترسیم می‌:ند، در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را باز می‌کند.

۲۰۰ هزار نسخه از این کتاب از قبل در کتابفروش‌ها در سراسر آمریکا توزی شده است و به گفته قاضی تلاشی جلوگیری از ان انتشار کار بیهوده‌ای است.

بولتون در این کتاب از جمله ترامپ را متهم به معامله پنهانی با سران چین و ترکیه برای کمک به انتخاب مجددش به مقام رئیس‌جمهوری می‌کند. بولتون همچنین از ناآگاهی ترامپ در موضوعات مربوط به سیاست خاری ابراز شگفتی می‌کند، از جمله این که ترامپ فکر می‌کرد فنلاند بخشی از روسیه است یا از اینکه بریتانیا سلاح‌های هسته‌ای دارد، به کلی بی‌خبر بود.

چرا ترامپ از انتشار کتاب بولتون این همه وحشت دارد کد خبر 523673 برچسب‌ها جان بولتون آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جان بولتون آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها