Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طرح مکان‌یابی مدارس بر اساس تحولات جمعیتی پنجاه سال آینده در کشور در حال اجرا است. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهراله رخشانی‌مهر عصر امروز در آئین انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 120 مدرسه با 720 کلاس درس در استان کرمان با اشاره به اینکه به استان کرمان توجه زیادی داریم اظهار داشت: سال قبل 45 میلیارد تومان بین سه استان سیل زده کشور توزیع و به ساخت مدارس اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 48 میلیارد تومان در سال گذشته بابت استانداردسازی مدارس استان کرمان تامین اعتبار و اختصاص داده شده است گفت: پروژه ملی نیمه تمام در کشور نداریم و تمام این پروژه‌ها در حال ساخت بوده و در مراحل مختلف قرار دارند که به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه در ارتباط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دو موضوع به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس واگذار شده است افزود: مکان یابی مدارس بحث بسیار مهمی است.

کرمان| مدارسی که خیرین می‌سازند تنها بخشی از کمبود فضای آموزشی شهرستان‌های کم‌برخوردار را برطرف می‌کندسرانه پایین فضای آموزشی در 10 استان کشورطرح مشکلات آموزش و پرورش کرمان؛ از کمبود شدید فضای آموزشی تا کمبود نیروی انسانی‌

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل مدارسی در کشور ساخته شده که امروز خالی از دانش‌آموز هستند گفت: طرح مکان‌یابی مدارس بر اساس تحولات جمعیتی پنجاه سال آینده در کشور در حال اجرا است.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه سامانه‌ای برای اجرای این طرح تهیه شده و اطلاعات استان‌ها در این سامانه ثبت می‌شود افزود: به عنوان مثال در استان لرستان که سیل آمد مدرسه‌ای در بستر رودخانه ساخته شده بود که تخریب شد و این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی با اشاره به وجود 30 هزار خیر مدرسه ساز در کشور گفت: در سال گذشته هزار و 500 میلیارد تومان منابعی بوده که خیرین در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار دادند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه طرح آجر به آجر در کشور برای ساخت مدرسه و استفاده از ظرفیت عموم مردم در حال اجرا است افزود: سامانه مهر برای این سامانه تعریف شده و مردم می‌توانند آخرین وضعیت ساخت مدارس و پیشرفت فیزیکی آنها را ببینند.

انتهای پیام/511/ز

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سازمان نوسازی مدارس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نوسازی مدارس استان کرمان سازمان نوسازی مدارس توسعه و تجهیز مدارس مکان یابی مدارس سازمان نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود