Web Analytics Made Easy - Statcounter


مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی به ریاست ایلخان نوری رئیس فدراسیون و با حضور بهتاج مدیرکل ورزش وجوانان استان و حیدری نائب رئیس فدراسیون و مستجاب الدعوه کارشناس امور مجامع وزارت امروز شنبه ۳۱ خردادماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد .

ساناز پورخورشیدی با کسب ۱۴ رای توانست به مدت ۴ سال به سمت رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی انتخاب شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور که ریاست مجمع انتخاباتی استان آذربایجان شرقی را به عهده داشت انتخاب یک رئیس هیئت با حداکثر آرا را نشان از اتحاد و اتفاق نظر اعضا دانست.

وی با اشاره به اهمیت حضور بانوان در امور هیئت ها انتخاب یک خانم به مسئولیت رئیس هیئت استان را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: برای داشتن هیئتی قوی باید از تمامی اعضای هیئت، کاندیداهای محترم و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به نحو احسن استفاده مناسب شود.

وی هیئت های استانی را بازوان فدراسیون برشمرد و گفت: فدراسیون بدون هیئت های استانی نمی تواند موفقیتی کسب کند و ما در فدراسیون همیشه حامی و پشتیبان هیئت های استانهای سراسر کشور بوده ایم و امیدوارم این موضوع به هیئت های شهرستانی نیز تسری پیدا کند.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم با تبریک به پورخورشیدی بابت انتخاب به سمت رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گفت: اگر تنها ۲۰ درصد از برنامه ها و گفته های کاندیداها اجرایی و عملیاتی شود قطعا مشکلی در این هیئت نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مربیان و ناجیان غریق در رشته شنا و نجات غریق تاکید کرد: اگر در برخی از رشته ها امر آموزش مربیان به خوبی انجام نشود شاید در حیات و زندگی هیچ کس خللی وارد نشود اما کمترین کوتاهی و سُستی در امر تربیت ناجیان غریق موجب بروز حوادث جبران ناپذیر و بروز غریق می‌شود و کم کاری در تربیت و احراز صلاحیت ناجیان تبعات خطرناکی برای جان انسانها دارد.

وی اظهار کرد: منتخب جدید با استفاده از خرد جمعی کاندیداها، می‌تواند در رعایت حق و حقوق ناجیان موفق عمل کند .

بهتاج ضمن با اهمیت شمردن حضور و بازدید از محل استخرها خواستار حضور فعال ناجیان دارای مجوز و کاربلد در محل استخرها شد .

رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی هم ضمن قدردانی از اعتماد اعضای مجمع نسبت به خود، چشم انداز و برنامه های خود را اولویت دادن به امور ورزش بانوان و اجرای صحیح آیین نامه های فدراسیون و همچنین برنامه ریزی در جهت آموزش مربیگری و ارتقا جایگاه ناجیان غریق در استان عنوان کرد.

ساناز پورخورشیدی متولد ۱۳۶۰ و دانشجوی دکترای تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.

وی به عنوان مربی شنا و ناجی غریق در استان آذربایجان شرقی فعال است که پیش از این نائب رئیسی هیئت را به عهده داشت.

برچسب‌ها فدراسیون نجات غریق آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق آذربایجان شرقی فدراسیون نجات غریق آذربایجان شرقی رئیس هیئت هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و سه روستای کلیبر شامل گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر