Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:25:54 GMT

۳۰ بوستان تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۲۸۵

۳۰ بوستان تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد

گروه استان‌ها- شهردار قم سال ۹۹ را یکی از سال‌های پربرکت از نظر توسعه شهری دانست و گفت: ۳۰ بوستان تا پایان سال در قم به بهره‌برداری می‌رسد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقاییان‌نژاد امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی در سالن جلسات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، با اشاره به عدم اجرای برنامه‌های نوروزی به علت ممنوعیت برگزاری تجمع به‌واسطه شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا، جاری شدن سه مرتبه سیل، شهرداری را به‌عنوان پیاده‌نظام شهر درگیر کرده و بیشترین خدمات را نیز شهرداری در این شرایط به شهروندان ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم خدمات کارکنان شهرداری و پاکبان‌ها را همگام با کادر درمان در میدان معرفی و تصریح کرد: کارکنان بهشت معصومه ازجمله کسانی بودند که در زمان اپیدمی ویروس کرونا و شرایط ویژه درمیدان بوده و بیشترین خدمات را غریبانه به مردم ارائه دادند.

وی روزی دوبار گندزدایی شهر توسط  کارکنان خدمات شهری را نیز ازجمله اقدامات شهرداری خواند و بیان کرد: گندزدایی اتوبوسرانی، تاکسیرانی و همچنین انجام تغسیل فوت‌شدگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار بزرگی بود که از قم شروع‌شده و در همه کشور اجرا شد.

سقاییان‌نژاد وقوع سه بار سیل و تهدید از 5 نقطه خارج از شهر را تشریح کرد و گفت: در این زمینه 123 نقطه داخل شهر در یک سال گذشته موردتوجه قرارگرفته بود و تا حدودی رفع شده تا به 21 نقطه رسیده ولی بازهم به علت بافت‌های فرسوده مشکلات خاصی در شهر داریم.

وی آراستگی شهر را به‌عنوان یک موجود زنده موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: هیچ اتفاقی حتی شیوع ویروس کرونا مانع انجام وظایف ذاتی شهرداری مانند گل‌آرایی و آماده‌سازی شهر برای عید نوروز و نیمه شعبان نشده و باید شهروندان در شرایط مطلوبی به سر ببرند.

گزارش ویدئویی تسنیم| جزئیات فرونشست زمین در میدان کشاورز قم / انتقاد شهردار قم از پیش‌داوری‌هاشهردار قم: قضاوت زودهنگام بدون نظر کارشناسی عامل تشویش اذهان عمومی در جامعه استشهردار قم علت عدم اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه شهری را اعلام کرد

شهردار قم ادامه داد: جمع‌آوری زباله و تمیزی شهر و همچنین عملیات عمرانی در سطح شهر در دوران اپیدمی کرونا نیز به‌صورت کامل انجام‌شده و به‌هیچ‌عنوان فعالیت‌های شهر تعطیل نشده است.

وی بودجه سال 99 را بیش از سه هزار میلیارد اعلام کرد و گفت: 887 پروژه در قالب یک هزار و 800 میلیارد تومان پروژه عمرانی امسال انجام می‌شود و بعضی از موارد آن در شش ماه نخست سال قابل‌افتتاح است.

سقاییان نژاد تعدادی از پروژه‌های شاخص را نام برد و بیان کرد: شهربازی غدیر، شهربازی علوی، باغ پرندگان، سوله بحران منطقه 8، رینگ دوم ترافیکی مسجد مقدس جمکران، بوستان کوثر بخشی از بوستان هزار هکتاری تعدادی از این پروژه‌هاست.

وی تعدادی از پروژه‌های را که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد را نیز نام برد و ادامه داد: تکمیل رمپ‌های پل 9 دی،  تقاطع جعفریه و کمربند امام علی (ع)، شش سوله‌های ورزشی ، بازسازی 180 اتوبوس و افتتاح 30 بوستان بخشی از پروژه‌ها است.

شهردار قم ادامه داد: خیابان سجادیه نیز در چند ماه آینده کامل شده و چهل اختران نیز در پی آن ساماندهی می‌شود و باید اوقاف نیز وارد میدان شده زیرا شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند این پروژه را تمام کند.

وی سال 99 را یکی از سال‌های پربرکت ازنظر توسعه شهری دانست و تأکید کرد: تحریم و شیوع کرونا نمی‌تواند مانع از پیشرفت شهر شده و شهر در حال پیشرفتی در حدشان شهر مقدس قم خواهد بود.

انتهای پیام/456/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا شهردار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!