Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:20:23 GMT

عملیات والفجر ۹ در پلدختر بازسازی می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۵۰۶

عملیات والفجر ۹ در پلدختر بازسازی می شود

محسن رشیدی گفت: دستگاه های اجرایی در بازسازی عملیات والفجر 9 در پلدختر همکاری کنند تا این برنامه به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، محسن رشیدی؛ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در جلسه برنامه ریزی بازسازی عملیات والفجر۹، اظهار داشت: تداعی خاطرات دوران دفاع مقدس لازمه مقابله با جنگ نرم است و عملیات والفجر۹ اتفاق مهم فرهنگی هست که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پلدختر بازسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی برای آماده سازی مکان بازسازی عملیات به سپاه کمک دهند، عنوان کرد: در جنگ فرهنگی و نرم، تداعی خاطرات دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی رزمندگان می تواند نسل جوان را در قبال توطئه ها واکسینه کند.

منصور کریمی فرد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر هم با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازسازی عملیات والفجر ۹ اندیشیده شده است، گفت: مکان های اجرای این رزمایش بازدید های لازم صورت گرفته تا در صورت تایید نهایی انشاالله مراحل تسطیح زمین انجام می دهیم.

حسن رضائیان، فرماندار پلدختر هم در این جلسه گفت: در جهت بازسازی عملیات والفجر ۹ از توان دستگاه های اجرایی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازسازی عملیات والفجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی