Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مطابق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی اردیبهشت ماه امسال پروازهای بین‌المللی فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به ماه مشابه سال گذشته حدود 90 درصد کاهش یافته است.

بر این اساس نشست و برخاست در ماه مورد اشاره از 3255 فروند هواپیما در اردیبهشت 98 با رشد منفی 88 درصدی به 384 نشست و برخاست کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اعزام و پذیرش مسافر کاهش 97 درصدی ثبت شده است؛ اردیبهشت سال گذشته 512 هزار و 175 نفر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شدند که اردیبهشت امسال  این میزان به 16536 نفر کاهش یافته است.

همچنین عملکرد فرودگاه امام در بخش ارسال و پذیرش بار پست نسبت به  اردیبهشت سا 98 بالغ بر 84.11 درصد کاهش یافته است. اردیبهشت امسال یک میلیون و 679 هزار و 114 کیلوگرم بار و پست در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده است. این رقم طی اردیبهشت ماه سال گذشته 10 میلیون و 568 هزار و 477 کیلوگرم بود.

در فرودگاه شیراز نیز نشست و برخاست هواپیما،‌ اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست طی اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال 98 به ترتیب 92 درصد، 96 درصد و 86 درصد کاهش یافته است. این کاهش برای فرودگاه اصفهان نیز به ترتیب 89 درصد، 97 و 71 درصد بوده است.

در فرودگاه لارستان نشست و برخاست، اعزام و پذیرش هواپیما و ارسال و پذیرش بار و پست نیز به ترتیب رشد منفی 82 درصد، 88 درصد و 88 درصدی را ثبت کرده است.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کاهش یافته اعزام و پذیرش نشست و برخاست فرودگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

به گزارش خبرگزاری مهر، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائر با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از (۳ ا ردیبهشت) سال جاری آغاز شده و تا (۱۳ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088519 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین