Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: سال‌های حضور فرهاد مجیدی، سرمربی کنونی استقلال، در دبی داستان‌های خودش را دارد؛ از قهرمانی و جام‌های زیادی که در عرصه فوتبال به دست آورد گرفته تا زندگی لوکس و لاکچری که آنجا رقم زد.

به گزارش فرارو، او که این روز‌ها تیمش را اماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌کند دوباره مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است؛ البته نه بخش فوتبالی اش بلکه زندگی لاکچری اش در دبی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرآنلاین به تازگی با اشاره به اتومبیل گران قیمت مجیدی در سال‌های حضورش در دبی نوشته است: «مجیدی در دوران حرفه‌ای فوتبالش، سال‌های در دبی بازی کرد و در تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر به میدان رفت. او با العین امارات حتی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید. تصویری از او در زمان حضورش در دبی در کنار بی‌ام‌و گرانقیمتش مشاهده می‌کنید که این عکس را علیرضا طاهری نیا گرفته است.»

البته پیش‌تر یعنی نزدیک به ۹ سال قبل هم گزارشی جزئی‌تر در روزنامه تماشا درباره زندگی فرهاد مجیدی در دبی منشر شد که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید: «مجیدی اقامات دوبی را دارد. او پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد. او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله‌ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن را به مبلغ سالیانه ۳۵۰ میلیون تومان (به وقت ۱۰ سال ۱۳۹۰) اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست آورده.

مجیدی بهترین ماشین‌ها را می‌خرد. در امارات، اتومبیلش چشم هم تیمی هایش را گرفته بود. کاپیتان سابق استقلالی‌ها در امارات با ماشین دست ساز انگلیسی «بنتلی» که در دنیا پنج نفر بیشتر ندارند، رانندگی می‌کرد. مجیدی برای آنکه اتومبیل BMW سری ۷ خود را وارد ایران کند باید پول زیادی به گمرک می‌داد. به همین علت از این کار پشیمان شد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی دبی بنتلی بی ام و

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو

دریافت 529 KB

به گزارش همشهری آنلاین، پهپاد آمریکایی MQ-۹ ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.

لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد آمریکایی MQ-۹ در آسمان صعده در شمال این کشور را ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 847364 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه دفاع - ارتش‌های جهان یمن

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات