Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، در تاریخ ۷ تیر ماه سال جاری یک پرواز فوق العاده به مادرید پایتخت اسپانیا انجام خواهد شد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی "هما"، در راستای پاسخگویی به تقاضای هموطنان  برای بازگشت به کشور، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" اقدام به برقراری پرواز تهران-مادرید- تهران در تاریخ ۷ تیرماه ( ۲۷ ژوئن)کرذه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، هواپیمای ایرباس ۳۳۰ "هما" در ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه روز شنبه ۷ تیرماه، تهران را به مقصد مادرید ترک و در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه همان روز به وقت محلی، به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

مسافران محترم می‌توانند جهت تهیه بلیت به دفاتر فروش "هما" و آژانس‌های معتبر در ایران مراجعه نموده و یا از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید و اعلام اسامی، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

 همچنین سایت www.ebooking.iranair.com و سامانه تلفنی ۴۶۶۲۱۸۸۸- ۰۲۱ جهت خرید بلیت در خدمت مسافران گرامی است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار