Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@11:21:57 GMT

همراهی اصناف در بحران کرونا نیازمند استمرار است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۷۴۶۹

همراهی اصناف در بحران کرونا نیازمند استمرار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدصادق معتمدیان به مناسبت یکم تیر روز اصناف آمده است: در آیین حیات بخش اسلام، کار، تلاش و کسب روزی حلال، ممدوح شمرده شده و در ردیف بزرگترین عبادات قرار گرفته است. 

وی بیان کرد: یکم تیر ماه که «روز ملی اصناف» نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش‌ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است که به عنوان مجریان اهداف متعالی و بلند نظام در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و نقش‌آفرینان موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، نامی نیک و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی افزود: رونق اشتغال، جهش تولید، پیمودن مسیر توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار، نیازمند توجه بیش از پیش به بازار و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است؛ همراهی خوب اصناف خراسان جنوبی در بحران کرونا نیز شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.

وی گفت: اینجانب روز ملی اصناف را به همه صاحبان شریف و متعهد صنوف مختلف و فعالان عرصه تولیدی و اقتصادی استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم. امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده است، با تکیه بر توانمندی صاحبان صنوف و تلاش مضاعف مدیران در راستای رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم؛ ان شاء الله تعالی

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدصادق معتمدیان جهش تولید خراسان جنوبی اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید خراسان جنوبی اصناف ویروس کرونا جهش تولید خراسان جنوبی اصناف خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ دهقان اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست