Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست پیگیری مشکلات بیماران خاص با انتقاد از ناهماهنگی دستگاه‌های مربوطه در ساماندهی بیماران خاص این استان گفت: تهیه بانک اطلاعاتی که از دو سال گذشته به منظور ساماندهی بیماران خاص در دستور کار قرار گرفته تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رسیدگی به بسیاری از امور مربوط به بیماران خاص نظیر تعداد بیماران، میزان داروی مورد نیاز، تسهیلات اشتغالزایی و رفع مسائل و مشکلات این قشر در گرو تکمیل این بانک اطلاعاتی است که می‌طلبد در تکمیل آن تسریع شود.

بیشتر بخوانید: ضرورت حساس کردن خانواده‌ها در خصوص آسیب‌های اجتماعی

مردانی کمبود دارو و پزشک را از مهمترین مشکلات بیماران خاص استان اعلام و اضافه کرد: رفع این مشکلات نیازمند تعامل و هم‌افزایی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین است.

او ادامه داد: باید مسئولان و دستگاه‌های مربوطه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با حفظ آبرو و شان بیماران، نیاز آن‌ها را پاسخگو بوده و از درد و رنج آن‌ها بکاهند.

مردانی، پیشگیری را در اولویت برنامه‌های حوزه سلامت دانست و گفت: بر اساس شعار همیشگی پیشگیری بهتر از درمان است با فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی مناسب و گسترده می‌توان از شیوع بیماری در استان پیشگیری کرد و هزینه‌های درمان را کاهش داد.

او در خصوص تأمین دارو برای بیماران خاص در کوتاه‌ترین زمان نیز افزود: در این خصوص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی با داروخانه‌های متولی هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران خاص تهیه بانک اطلاعاتی تسهیلات اشتغالزایی دانشگاه علوم پزشکی بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد