Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار کرد: «این دانشگاه با جذب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور موجب توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه شده و اگر در دوره‌های قبلی ضعف‌هایی نیز در برخی از حوزه‌ها بوده بسیاری از این نواقص در دوره جدید مدیریتی رفع یا در حال برطرف شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمود پوریوسف اضافه کرد: «در شرایط دشوار می‌توان کارایی و اثربخشی مجموعه‌های مختلف را محک زد و بحران کرونا نشان داد که دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با توجه به امکانات، فضای آموزشی و توانمندی‌های موجود به یک بلوغ و توانمندی خاصی دست یافته است که به‌‌راحتی با گذر از شرایط ناشی از بحران‌های کوچک و بزرگ به وظایف و مأموریت‌های خود به خوبی عمل می‌کند.»

در پایان این مراسم با اعطای احکامی جداگانه از تلاش‌های سیدرحیم صانعی‌فرد قدردانی و داریوش مولایی با حفظ سمت (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سلماس) به سمت رئیس جدید دبیرخانه هیئت امنای آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام/

167 / 167 محمود پوریوسف دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید