Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@20:37:08 GMT

تشکیلات خودگردان: همه گزینه‌ها را روی میز داریم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۸۲۵۴

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، نبیل ابو ردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی تأکید کرد که ۱۰ روز پیش‌رو برای تعیین سرنوشت نهایی روند صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی سرنوشت‌ساز خواهد بود و تلاش‌های فلسطین و اردن در مسیر درست قرار دارد.

وی افزود: پیامی که عبدالله دوم، پادشاه اردن برای محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فرستاد بر موضع ثابت اردن در قبال فلسطین تأکید دارد و همچنین اینکه دو کشور در یک سنگر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابو ردینه گفت: این پیام همچنین تأکید دارد که نمی‌توان بدون تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی صلح را محقق کرد. فلسطین و اردن هرگونه اقدام یکجانبه توسط اسرائیل برای الحاق کرانه باختری را محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: تمامی گزینه‌ها روی میز است و فلسطین و اردن نحوه عملکردشان را چه از طریق شورای امنیت و یا اقدامات هماهنگ دیگر بررسی می‌کنند و درصورتی که طرف اسرائیلی روند الحاق را اجرا کند، به منزله یک دوراهی بسیار مهم خواهد بود که پیامدهای آن برای تمامی منطقه خطرناک است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد