Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-غفوری فرد گفت: فردی که حرف خودش را هم تغییر می‌دهد و بر آنچه که موضوع اطاعت از نظر مقام معظم رهبری بوده پایبند نمی‌ماند، هرگز نمی‌تواند نظر مردم را بار دیگر به خود جلب کند.

حسن غفوری‌فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخشی از گفتگوی خود  درباره احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ با حمایت بخشی از اصولگرایان توانست توفیق حاصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند شخص ایشان هنوز این اعتقاد را ندارد که از حمایت اصولگرایان در یک بازه زمانی برخوردار بوده است. اما از سال ۸۸ به بعد یک سلسله تغییرات بنیادین در اندیشه سیاسی این فرد به وجود آمد که با خط فکری اصولگرایی در تضاد آشکار بود.

او ادامه داد: در ماجرای ورود به انتخابات در سال ۹۶ شاهد بودیم که رهبر انقلاب با نهی آقای احمدی نژاد حضور ایشان را به صلاح ندانستند، آقای احمدی نژاد هم پس از اطلاع از نظر رهبری اعلام کرد که از فرمایش رهبر انقلاب اطاعت می‌کند، اما در عمل همگان شاهد بودند که او نظر مقام معظم رهبری را نیز نادیده گرفت.

غفوری گفت:  بنده معتقدم فردی که حرف خودش را هم تغییر می‌دهد و بر آنچه که موضوع اطاعت از نظر مقام معظم رهبری بوده پایبند نمی‌ماند، هرگز نمی‌تواند نظر مردم را بار دیگر به خود جلب کند. شاهد بودیم که بعد از سال ۹۶ آقای احمدی نژاد بنا را بر مخالفت با محکم‌ترین اصول انقلاب اسلامی گذاشته‌اند، که یکی از همین اصول، اصل اساسی «ولایت فقیه» است.

او در پاسخ به این سوال که آیا  پیش بینی می کنید شورای نگهبان از اساس با حضور چنین فردی در عرصه انتخابات مخالفت کند گفت: بله، شورای نگهبان علاوه بر دلایلی که در سال ۹۶ برای رد صلاحیت آقای احمدی نژاد داشت، در سال‌های اخیر نیز شاهد رفتارهای مخالفت آمیز ایشان حتی در قبال مباحث ایدئولوژیک انقلاب بوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه اتفاقی باید رخ بدهد که محمود احمدی نژاد نظر مساعد اعضای شورای نگهبان را جلب کند گفت: آقای احمدی نژاد در فرصت باقی مانده باید تلاش کند تا به صورت عملی وفاداری خود نسبت به تمام اصول «قانون اساسی» را ثابت کند که بدون شک یکی از مهمترین آن اصول، بحث ولایت فقیه است.

او درباره احتمال حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد نیز گفت: بنده نظر شخصی خودم را دارم و معتقدم از ایشان با این تفکرات نباید حمایتی صورت بگیرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد آقای احمدی نژاد شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد