Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مازیار ناظمی» روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: فرصت‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان داریم. با تجهیز پیست‌ها و اضافه شدن ساعت بهره‌برداری، امکانات فدراسیون در اختیار جوانان بیشتری قرار می‌گیرد. می‌توانیم به جای گردش و دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجان آنها را بهتر فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از بازدید از روند آماده‌سازی، تکمیل و تجهیز آکادمی بین‌المللی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری افزود: این رشته با ظرفیت‌ بسیار زیاد می‌تواند اوقات فراغت جوانان و علاقمندان را پر کند.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: می‌توانیم به جای دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجان آنها را بهتر فراهم کنیم. درهای فدراسیون برای علاقمندان و جوانان باز است.

ناظمی یادآور شد: برای آموزش متخلفان رانندگی در هر ۲ بخش موتور و اتومبیل آماده همکاری علمی و فنی با پلیس هستیم.

وی تاکید کرد: فدراسیون در کنار ماموریت‌های حوزه قهرمانی و حرفه‌ای خود، دارای مسوولیت اجتماعی و مدنی است. برای کمک به جامعه و به خصوص پر کردن زمان فراغت و نشاط جوانان در کنار سایر بخش‌ها، می‌توانیم همکار و همراه پلیس باشیم.

منبع: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب