Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، گفت: صنعت ۱۵۰ ساله ابریشم به دلیل بی توجهی و عدم پرداخت حقوق کارگران به خاک نشسته است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی، بعد از اتمام ارائه گزارش خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: من به عنوان کسی که در یکی از استان‌های شمال کشور زندگی می‌کنم می‌گویم که متاسفانه کوتاهی‌هایی در بخش کشاورزی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرمجموعه‌های بخش کشاورزی بسیار زیاد است و در بسیاری از کشور‌ها هرکدام از این زیرمجموعه‌ها در حد یک وزارتخانه هستند.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در بحث آبخیزداری در کل استان‌ها ضعیف عمل می‌کند، اظهار کرد: عدم توجه به آبخیزداری باعث شده تا سیل به مردم به ویژه در استان‌های شمالی آسیب بزند.

دلخوش با اشاره به اینکه صنعت ابریشم در کشورمان به خاک نشسته است، گفت: صنعت ابریشم در ایران ۱۵۰ سال قدمت دارد و یکی از بزرگترین تجارت‌های ما بوده که اکنون به خاک نشسته و کارگران آن به دلیل عدم دریافت حقوق سرگردان شده اند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس قانون برنامه ششم توسعه باید پمپاژ‌های دیزلی با همکاری وزارت نیرو و نفت به برقی تبدیل می‌شد که این اقدام انجام نشده است.

دلخوش ضمن انتقاد از واردات بی رویه برنج به ویژه در فصل کشت این محصول در استان‌های شمالی کشور، اظهار کرد: کشاورزان دچار مشکل شده اند و مردم این محصول را با قیمت بالاتر خریده و کشاورزان هم مجبورند آن را گران بفروشند، همچنین چای سنواتی ۲۰ سال است که در انبار‌ها انباشته شده و کشتکاران بیچاره شدند.

وی در ادامه بیان کرد: صنعت مرغ در کشور دچار ورشکستگی شده و از سویی مرغداران مجبورند جوجه‌های یک روزه خود را دفع کرده و قیمت مرغ در کشور نوسان داشته باشد، همچنین در بحث میوه و باغات هم کمکی نمی‌شود و ما در کشور دچار کمبود سردخانه هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاظم دلخوش نشست علنی مجلس مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا مقابل میزبانش جیرونا تن به شکست 4 بر 2 داد و نه تنها رده دوم جدول را به این تیم کاتالونیایی واگذار کرد، بلکه باعث مسجل شدن قهرمانی زودهنگام رئال مادرید هم شد، پس از این دیدار گفت: این عملکرد ما عدم اثربخشی، رقابت‌پذیری، عدم بلوغ و خطاهای فردی را نشان می‌دهد که نباید در این سطح اتفاق بیفتد. ما در مورد ذهنیت خود بسیار صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم اما این اشتباهات همچنان ادامه دارد. این داستان این فصل ماست.

وی افزود: ما با هر موقعیت منفی سقوط می‌کنیم. من این احساس را دارم که بازی‌ها را  به همین دلیل واگذار می‌کنیم. این اتفاق در دو بازی مقابل رئال مادرید، در دو بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و در دو بازی مقابل جیرونا برای ما افتاد. با مثبت‌اندیشی می‌خواهم فکر کنم که این به خاطر عدم بلوغ بازیکنانم است.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: ما باید این فصل را به دست فراموشی بسپاریم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. عدم کارایی ما در مقابل دروازه به ما آسیب زد. ما وقتی 2 بر یک در نتیجه پیش بودیم، باید گل سوم را می‌زدیم تا کار جیرونا را تمام می‌کردیم.

بارسلونا با قبول این شکست 73 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد، این در حالی است که رئال مادرید 87 امتیازی و جیرونای 74 امتیازی را بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/   

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها