Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@00:20:53 GMT

ابتلای ۶ عضو تیم انتخاباتی ترامپ به کرونا

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۹۷۴۹

ابتلای ۶ عضو تیم انتخاباتی ترامپ به کرونا

به گزارش افکارنیوز،

 آزمایش کرونای ۶ عضو تیم پیشبرد مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ، که پیش از برگزاری گردهمایی انتخاباتی وی در شنبه شب به تالسا در ایالت اکلاهما سفر کرده بودند، مثبت شده است.

اخبار بین الملل-در نتیجه، تیم مبارزات انتخاباتی ترامپ پیش از برگزاری این گردهمایی اعلام کرد هیچ یک از این افراد یا کسانی که با آن‌ها در تماس مستقیم بوده‌اند، در گردهمایی انتخاباتی شنبه شرکت نخواهند داشت و کنترل‌های پزشکی برای شرکت‌‎کنندگان در این گردهمایی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس پروتکل ایمنی، از اعضای تیم انتخاباتی ترامپ پیش از برگزاری این رویداد‌ها کرونا گرفته شد و از صد‌ها تستی که انجام شد، تست کرونای ۶ عضو تیم انتخاباتی مثبت شد و مبتلایان به سرعت قرنطینه شدند.

تیم مورتاگ، مدیر اجرایی و ارتباطاتی کمپین تبلیغاتی ترامپ، گفت دمای بدن همه شرکت‌کنندگان در گردهمایی‌های انتخاباتی، قبل از شرکت در آن گرفته شد و به آن‌ها ماسک و ضدعفونی کننده دست داده شد.

این در حالی است که مقامات محلی و بهداشتی هشدار داده بودند حضور هزاران نفر در مکان‌های بسته خطر شیوع بیماری کووید-۱۹ را در میان آن‌ها افزایش می‌دهد.

مقامات کاخ سفید نگرانی‌ها را درباره سلامت شرکت‌کنندگان در این گردهمایی رد کرده و گفته بودند کسانی که می‌خواهند در این گردهمایی شرکت کنند یک نامه سلب مسئولیت امضا و اعلام کنند که اگر در این گردهمایی به ویروس کرونا آلوده شدند از کمپین انتخاباتی ترامپ و میزبان محل برگزاری آن شکایت نخواهند کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا ترامپ کرونا آمریکا کرونا ترامپ انتخاباتی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟