Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اعضای تیم فوتبال استقلال باید یک بار دیگر تست‌های مربوط به ویروس کرونا را پشت سر بگذارند. تاریخ انتشار: 10:54 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۶۷۷

خبرگزاری میزان - اعضای تیم فوتبال استقلال قرار است امروز (یکشنبه) مجددا تست کرونا بدهند تا سلامت آنها برای شروع لیگ برتر یک بار دیگر تایید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تست در حالی است که پیش از این استقلالی‌ها دو بار تست ویروس کرونا داده بودند، اما برای اطمینان بیشتر آنها امروز هم دوباره تست می‌دهند.

خبر دیگر از استقلال اینکه، شاگردان فرهاد مجیدی روز چهارم تیر در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، از ساعت ۲۱ به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. در شرایطی که پیش از این قرار بود استقلالی‌ها با پرواز چارتر به اهواز بروند، اما برنامه آنها تغییر کرد.

بر این اساس، اعضای تیم استقلال با پرواز عادی راهی اهواز می‌شوند و بلافاصله بعد از پایان بازی با فولاد با پرواز چارتر به تهران بازمی‌گردند. 

بیشتر بخوانید: سکوت استقلال و سپاهان به خاطر آسیا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است

همشهری آنلاین- چیزی به پایان لیگ بیست‌وسوم باقی نمانده و استقلال و پرسپولیس فقط ۵۴۰دقیقه دیگر در این فصل بازی خواهند کرد. بعد از این مدت احتمالا تعداد زیادی از یازیکنان حال حاضر از این تیم‌ها جدا می‌شوند. استقلالی‌هایی که احتمال رفتن‌شان خیلی بیشتر از سایرین است در این مطلب معرفی شده‌اند.

رافائل سیلوا


بعد از یک دوره جدایی در پنجره زمستانی امسال به استقلال برگشت تا در نیم‌فصل دوم همراه آبی‌ها باشد اما عملکردش به شکلی بوده که جواد نکونام حالا او را کاملا نیمکت‌نشین کرده است. سیلوا هفته‌های زیادی است که از روز نیمکت شاهد درخشش مدافعان ایرانی در ترکیب استقلال است و بعید به نظر می‌رسد که طی مدت باقیمانده از فصل بتواند یک بار دیگر جایی در برنامه‌های نکونام پیدا کند.

آرمان رمضانی
حتی در ابتدای این فصل نیز کادر فنی استقلال او را در لیست مازاد قرار داده بود و قرار بود باشگاه را ترک کند. اما در ادامه نظر مربیان برگشت و آرمان یک فصل دیگر هم در استقلال ماندنی شد. او هر سال در پایان فصل به لیست مازاد اضافه می‌شود اما ظاهرا راه فرار از این لیست را خوب بلد است.

میلاد فخرالدینی
سن و سالش آنقدر بالا هست که بعد از استقلالی شدن در بازار زمستانی، خودش را در اوج ببیند و دیگر هوس بالاتر رفتن به سرش نزند. میلاد فخرالدینی که یک بار هم در جوانی پیراهن استقلال را پوشیده بود این بار و در سن ۳۴سالگی فقط برای پر کردن خلا یک مدافع راست ذخیره راهی استقلال شده است.

جعفر سلمانی
سلمانی سال گذشته بازیکن موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در سمت چپ استقلال بود و ابوالفضل جلالی که به تازگی عنوان برترین گل‌ساز فصل را به خودش اختصاص داده پشت خط او قرار می‌گیرفت. او حالا باید از میان‌نیمکت‌نشینی در استقلال و یا بازی در یک تیم کوچک‌تر یکی را انتخاب کند.

کد خبر 848538 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟