Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی با اشاره به برپایی موفق نمایشگاه جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا، گفت: از ۱۲ تیرماه، تمامی نمایشگاه‌هایی که در این محل برپا می‌شود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردد. تاریخ انتشار: 11:07 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۶۸۷

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا. ایران، بهمن حسین زاده اظهار کرد: با توجه به تجهیز نمایشگاه بین المللی ایران به دستگاه‌های ضدعفونی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا، قرار است از ۱۲ تیرماه، تمامی نمایشگاه‌هایی که در این محل برپا می‌شود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردد.

وی افزود: پس از برگزاری موفق نمایشگاه جهش تولید و استقبال بسیار زیاد متخصصین و صنعتگران، تقاضا برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام بازدید تنها برای متخصصین، افزایش یافت.
حسین زاده با بیان اینکه در جلسه کمیته امنیتی ـ اجتماعی ستاد مقابله با کرونا برگزاری سایر نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید عموم مصوب شد، گفت: با طی شدن مراحل اداری این مصوبه، نخستین نمایشگاه تخصصی سال جاری با عنوان نمایشگاه در و پنجره، دوازدهم تیرماه گشایش می‌یابد.

این مقام مسئول با اشاره به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ویژه برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: تجربه موفق برگزاری نمایشگاه جهش تولید، نشان داد که نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت ۴ پروتکل بهداشتی (پروتکل مراکز نمایشگاهی، غرفه سازی، مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان) و الزام ممنوعیت بازدید برای عموم، قابل برگزاری است، بدون اینکه به سلامت اجتماعی آسیبی وارد شود.

وی افزود: قطع به یقین، صنعت نمایشگاهی به عنوان لوکوموتیو معرفی دستاورد‌ها و تولیدات صنعتی نقش بسزایی در توسعه صادرات و بازاریابی‌های جدید دارد، بنابراین نمی‌توان این صنعت مهم در کشور را تعطیل کرد بلکه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، باید تمامی نمایشگاه‌ها را برگزار کرد.

به گفته این مقام وی تمهیداتی هم اندیشیده شده که به موجب آن امکان بازدید مجازی از طریق کانال ایران کالا و شبکه‌های مجازی برای مردم عادی نیز فراهم باشد.

بیشتر بخوانید: اختصاص بسته حمایتی به صنعت نمایشگاهی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت صنعت اخبار اقتصادی پروتکل های بهداشتی برگزاری نمایشگاه رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی در جریان بازدید از غرفه واحد‌های تولیدی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور که با عنوان ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

او تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت برای حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو، از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده است که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شده است که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

او، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو