Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:22:21 GMT

سهمیه ارزی مرزنشینان برای سال ۹۹ ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۰۳۳۳

سهمیه ارزی مرزنشینان برای سال ۹۹ ابلاغ شد

جویبان گفت: بر اساس تصمیم كارگروه ماده ۱۲ قانون ساماندهی مبادلات مرزی، در سال جاری سهمیه ارزی به ازای هر مرزنشین ۱۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «الیاس جویبان» امروز (۱ تیر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بر اساس تصمیم كارگروه ماده 12 قانون ساماندهی مبادلات مرزی، در سال جاری سهمیه ارزی به ازای هر مرزنشین 100 دلار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: مرزنشینانی که دارای کارت الکترونیک مبادلات مرزی می باشند می توانند با عضویت در تعاونی های مرزنشین شهرستان خود از مزایای مبادلات تجاری مرزنشینی بهره مند گردند.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر 11 تعاونی مرزنشین در استان فعال هستند که با استفاده از سهمیه ارزی اعضای خود و با استفاده از رویه واردات در مقابل صادرات می توانند از تخفیفات حقوق ورودی گمرکی اقلام مرزنشینی (41 ردیف تعرفه) جهت واردات اقلام و کالاهای مورد نیاز استفاده کنند.

 

جویبان خاطر نشان کرد: اقلامی مانند برنج خوراکی، قند و شکر، روغن خوراکی، چای، روغن نباتی، انواع ادویه، دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن، سمپاش، دستگاه بافت تور ماهیگیری، ریش تراش دستی و برقی، میوه های گرمسیری شامل انبه، آناناس، موز و نارگیل، دام زنده، کنجد و ... از جمله كالاهایی هستند كه می توان توسط تعاونی ها برای معیشت مرزنشینان وارد نمود.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 74 هزار و 307 خانوار در خراسان جنوبی دارای کارت الکترونیک مرزنشینان می باشند که از مزایای مرزنشینی بهره مند می شوند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: سهمیه ارزی مرزنشینان جویبان سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند سهمیه ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: اجرای این حکم قضائی ممکن است آثاری برای این عضو شورا داشته باشد.

فرماندار مشهد نام این عضو شورای اسلامی شهر مشهد را ذکر نکرد.

کد خبر 6091411

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد