Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: 3 نفر از افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می کردند توسط پلیس فتا این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: در پی رصد و گشت زنی کارشناسان پلیس فتا در فضای سایبر، ماموران به چندین کانال و گروه محلی که اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می کردند مواجه شدند و شناسایی و دستگیری گردانندکان آن ها را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 3 نفر از گردانندگان این کانال و گروه ها شدند که با انجام فعالیت های پلیسی مخفیگاه آن ها را در نقاط مختلف شهرستان فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه هر 3 آن ها  را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ جنتی با بیان این که متهمان به جرم خود مبنی بر انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اقرار کردند، بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با هشدار به خانواده ها خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز فعالیت کودکان و نوجوانان خودشان در فضای مجازی را مدیریت و به صورت مداوم با بازدید از ابزار الکترونیکی آن ها فعالیت شان را کنترل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس فتا فرمانده انتظامی شهرستان فردیس کانال های غیراخلاقی گروه های غیراخلاقی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور