Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

پایان سوءتفاهمات در اردوی استقلال

عصر دیروز جلسه ای بین علی ربانی و دکتر ستوده، مربی بدنساز و پزشک تیم استقلال با حضور سعید رمضانی، سرپرست این تیم تشکیل و تمام سو تفاهمات و کدورت های احتمالی برطرف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مصاحبه ای از دکتر ستوده منتشر شده بود که باعث سو برداشت هایی مبنی بر متهم کردن مربی بدنساز استقلال در تعداد زیاد مصدومان این تیم به وجود آمده بود.

مجوز تمرین کاپیتان پرسپولیس صادر شد

سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان که از چندی پیش به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی غیبت داشت، بعد از انجام تمرینات اختصاصی و کار زیر نظر کادرپزشکی، از امروز مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست آورد.

شروط نساجی و شهر خودرو برای بازی در لیگ

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، پیش تر عنوان کرد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید دو شرط آنها برای حضور در ادامه بازی‌ها را که قبول مسؤولیت سلامتی اعضای تیم‌ها و جلسه با مدیران باشگاه‌ها است را بپذیرند؛ اکنون باشگاه‌های نساجی مازندران و شهرخودرو مشهد نیز طی بیانیه‌هایی جداگانه، این موضوع را تکرار کرده‌اند.

راه قانونی کمک دولت به سه تیم نفتی لیگ برتری

تیم‌های نفتی لیگ برتر به دلیل منع قانونی حق کمک گرفتن از وزارت نفت را ندارند و این باعث مشکلات فراوانی برای این سه تبم شده است. اکنون غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش وزارت نفت در مصاحبه ای درباره این موضوع صحبت و پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

شاه کرمی گفت: در فوتبال ما، برخی از منابع درآمدی که در همه دنیا مرسوم است، وجود ندارد. در حال حاضر نیز این تیم‌ها می‌توانند با کمک طرح دوفوریتی در مجلس، مبنی بر این که مادامی که زیرساخت‌های نظام ورزش حرفه‌ای در ایران وجود ندارد، مانند گذشته این باشگاه‌ها بتوانند از محل دستگاه‌های دولتی درآمد داشته باشند. مثل اتفاقی که برای تیم‌های تابع وزارت نفت در دسته اول و دوم رخ می‌دهد.

استعفای وکلای ایرانی پرونده ویلموتس

رضا شاه منصوری و علی ملیح زاده وکلای ایرانی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس هستند که در ماه‌های اخیر همراه با «لودویک ده لیشت» وکیل سوئیسی این پرونده لوایح و دفاعیات فدراسیون را به فیفا ارسال کرده اند و اکنون منتظر صدور رای از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا برای این پرونده فوق العاده مهم هستند.
با این حال یک منابع آگاه از استعفای شفاهی این ۲ وکیل جوان ایرانی خبر داده و سایت باشگاه خبرنگاران نیز این خبر را روی خروجی سایت خود قرار داده؛ موضوعی که می تواند مشکلاتی برای فدراسیون فوتبال ایجاد کند.

استعفای اعتراض آمیز دادکان

محمد دادکان در واکنش به بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال از تمام پست های خود کناره ‌گیری کرد.

دادکان در این خصوص گفت: ‌این روزها می‌گویند یک مدیر که به دلیل تخلف محروم شده بود می‌خواهد به فوتبال برگردد. همان مدیری که برای شوخی و خنده به فوتبال آمده بود. یک نفر نیست از ایشان بپرسد حالا که می خواهی برگردی به فوتبال، بگو آن پول‌هایی که گفته بودند برداشته‌ای کجا رفته؟ آن پول‌ها را برگردان و بعد به فوتبال برگرد. ورزش تحول می‌خواهد و اگر اینجا درست شود و دوباره راستی و صداقت را شاهد باشیم، الگوی دیگر بخش‌های جامعه می‌شود.

مجوز حضور اصحاب رسانه در بازی پرسپولیس-شهر خودرو

پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف شهرخودرو خواهد رفت که از سوی این باشگاه مجوز حضور اصحاب رسانه در این بازی تدارکاتی صادر شده است.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس حضور اصحاب رسانه تنها پیش از شروع بازی بلامانع خواهد شد تا گزارش‌های لازم با حفظ شرایط پروتکل بهداشتی گرفته شود.

روستایی، به دنبال رسیدن به دیدار با تیم سابق خود

امیر روستایی که در ابتدای فصل از پیکان به جمع پرسپولیس اضافه شد، علیرغم حضوری پررنگ در هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم، در نهایت از ترکیب این تیم دور شد.

روستایی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را به دلیل مصدومیت زیر نظر کادرپزشکی دنبال می‌کند، امیدوار است شرایطش برای تقابل با پیکان در اولین هفته بعد از پایان تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا، فراهم شود. باید دید کادرپزشکی چه نظری در خصوص وضعیت این بازیکن خواهد داشت و آیا در صورت آمادگی لازم، یحیی گل محمدی به امیر روستایی فرصت حضور مقابل پیکان را خواهد داد یا خیر.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال دکتر ستوده علی ربانی پرسپولیس سید جلال حسینی محمد دادکان علی کفاشیان فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس نساجی شهر خودرو تراکتور زنوزی وزارت نفت غلامرضا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال دکتر ستوده علی ربانی پرسپولیس سید جلال حسینی محمد دادکان علی کفاشیان فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس نساجی شهر خودرو تراکتور زنوزی وزارت نفت غلامرضا فدراسیون فوتبال وزارت نفت شهر خودرو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی مغلوب شد که کاپیتان این تیم در این بازی غایب بود و به‌نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان در غیاب این بازیکن، همواره با مشکل مواجه می‌شوند!

به گزارش ایرنا، در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهره کلیدی پرسپولیس به بازی با استقلال می‌رسد عالیشاه: بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد / گرفتن برخی تصمیمات با VAR سخت نیست

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند