Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی  و علوم ورزشی، در راستای ارزیابی و پایش مراکز نوآوری ذیل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جلسه ارزیابی و تحلیل اقدامات مرکزملی نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه با حضور محمد شریعت زاده معاون فناوری پژوهشگاه و رئیس مرکز نوآوری و امین هوش افزا مدیر فناوری از پژوهشگاه، فریدون صادقی ارزیاب ویژه معاونت علمی ریاست جمهوری، باقریان و عابدینی از معاونت توسعه و جذب سرمایه معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه محمد شریعت‌زاده معاون فناوری پژوهشگاه، گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در مرکز نوآوری شامل: روند پذیرش و اجرایی شدن طرح‌های استارت آپی و واحدهای فناور، فرآیندهای منتورینگ و شتابدهی، تخصیص بودجه، جلب سرمایه، آموزش‌های تخصصی، شرکت در رویدادها و نمایشگاه‌های تخصصی، تبلیغات و بازاریابی و همکاری‌های بین‌المللی را ارائه داد.

سپس نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن مثبت ارزیابی کردن گزارش‌های ارائه شده، پیشنهادات و راهکارهای اصلاحی و بهینه جهت ارتقا فعالیت‌های مرکزنوآوری را بیان کردند. مواردی از قبیل حمایت مالی و معنوی از شتابدهنده‌های تخصصی مرکز در فازهای بعدی، بهره‌گیری از صندوق‌های حمایتی توسعه نوآوری از قبیل صندوق کارآفرینی امید، برگزاری Demo Day تخصصی با مشورت از شبکه شتابدهنده‌های تخصصی موجود جهت جلب سرمایه، توسعه اکوسیستم فناوری‌های ورزشی از طریق ایجاد کارگروه‌های تخصصی ذیل ستادهای توسعه فناوری معاونت علمی، تکمیل سند راهبردی مرکزنوآوری پژوهشگاه، ایجاد میزهای خدمت تخصصی، تبدیل واحدها و هسته‌های فناور به شرکت‌های خلاق و نوآور به عنوان بخشی از اقدامات پیشنهادی در این جلسه مطرح گردید.

در پایان این جلسه، ناظرین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن بازدید از فضاهای موجود در مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی با استارت آپ‌های مستقر در این مرکزگفتگو به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرکز نوآوری علوم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، توافق‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با هدف حمایت و اجرای پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه به منظور ایجاد اشتغال پایدار، حل مسائل و رفع چالش‌های مناطق‌محروم و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مبتنی بر ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور، امضا شد.

این توافق‌نامه به منظور تحقق آبادانی و پیشرفت فناورانه مناطق کمتر برخوردار، تبلیغ و ترویج مفهوم وقف فناورانه، هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت سامانه‌های تامین‌مالی جمعی، کمک‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ به منظور افزایش مشارکت‌های مردمی امضا شد.

موضوع این توافق‌نامه، تسهیل خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق، حمایت و اجرای پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه به منظور ایجاد اشتغال پایدار، حل مسائل و رفع چالش‌های مناطق‌محروم و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مبتنی بر ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور است.

از تعهدات کمیته امداد در این توافق‌نامه می‌توان به معرفی طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه، مشارکت ۵۰ درصدی در تامین‌مالی پروژه‌ها و طرح‌های معطوف به مددجویان، عقد قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور معرفی شده توسط دبیرخانه برنامه ملی آبادیران برای اجرای پروژه‌ها، ابلاغ این توافق‌نامه به واحدهای تابعه در راستای ترویج و بسترسازی مناسب به منظور مشارکت حداکثری مردم در تامین‌مالی پروژه‌ها و … اشاره کرد.

راهبری سامانه تأمین مالی جمعی آبادیران به منظور معرفی پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه، احصاء فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور واجد شرایط برای پاسخگویی طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی و پیشرفت و معرفی آنها به کمیته امداد امام خمینی، تعامل با نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت برای تعریف طرح و پروژه در سامانه تأمین مالی جمعی آبادیران، تعامل با نهادهای آبادانی و پیشرفت و شرکت‌های بزرگ برای تامین‌مالی پروژه‌ها و … از تعهدات دبیرخانه ملی آبادیران است.

در نهایت دفتر تأمین مالی هم مواردی همچون کمک مادی و معنوی به توسعه سامانه تامین‌مالی جمعی آبادیران و اولویت‌دهی و تسریع در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های ارائه دهنده کالا و خدمات در قالب این توافق‌نامه از طریق نهادهای حاکمیتی را متعهد شد.

کد خبر 6099604

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد!
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای