Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 292 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با قاطعیت و جدیت تمام، در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان،با شناسایی و تخریب 33 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 6 دستگاه تریلی سوخت کش و 15 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 292 هزار و 252 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل 206 هزار و 64 لیتر گازوئیل، 41 هزار و 238 لیتر بنزین، 14 هزار و 950 لیتر قیر و 30 هزار لیتر سایر فرآورده های نفتی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قنبری با اشاره به توقیف 21 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه 59 فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاچاق کشف نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و یک وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت‌های قاچاق ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: این سوخت‌ها به شرکت ملی نفت استان سمنان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد قاچاق سوخت بوده است.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: کشف هزار لیتر سوخت از خودرو سواری سمند در حوزه میامی و کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل از کامیون تانکر دار شهر سمنان دیگر کشفیات حوزه سوخت بوده است.

وی بابیان اینکه از یک سارق حرفه‌ای در گرمسار ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد، افزود: دستگیری مزاحم فضای مجازی در سمنان نیز دیگر رویداد پلیسی شبانه روز گذشته بوده است.

کد خبر 6087384

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد