Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام شرکت تسویه حساب پرداخت آنلاین چین (NUCC)، میزان کل معاملات این کشور و ارزش پولی آن‌ها با برگزاری یک جشنواره خرید و فروش آنلاین به شدت افزایش یافته است. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، براساس اعلام شرکت تسویه حساب پرداخت آنلاین چین (NUCC)، میزان کل معاملات این کشور و ارزش پولی آن‌ها با برگزاری یک جشنواره خرید و فروش آنلاین به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جشنواره خرید آنلاین موسوم به جشنواره 618 که از اول ژوئن تا 18 ژوئن برگزار شد، 26.18 میلیارد تراکنش به ارزش 16.91 تریلیون یوان (حدود 2.38 تریلیون دلار آمریکا) انجام شده است که نسبت به سال گذشته به ترتیب 52 و 42 درصد رشد داشته است.

شرکت تسویه حساب پرداخت آنلاین چین همچنین اعلام کرد که تعداد معاملات در تاریخ 1 ژوئن به 1.6 میلیارد رسید که یک رکورد در یک روز محسوب می‌شود.

به گفته این شرکت، شیوع بیماری همه گیر کووید-19 تمایل مردم چین به خرید آنلاین را افزایش داده است.

پول ملی چین به ضعیف ترین نرخ خود از سال 2008 رسیدواردات نفت چین به رکورد 11.34 میلیون بشکه در روز رسیدچین به دنبال سود بردن از همه گیری ویروس کروناست

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85,86/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات