Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«جو بایدن» رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) ضمن انتقاد از برگزاری تجمع انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا به رغم نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا، به اقدام کارزار ترامپ در گرفتن یک تعهد جنجالی از شرکت‌کنندگان در تجمع شهر «تالسا» تاخت.

اخبار بین الملل-ساعتی بعد از برگزاری اولین تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از شیوع ویروس کرونا، جو بایدن معاون هشت ساله باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا به شدت به برگزاری این تجمع در بحبوحه شیوع کرونا انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن ، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سلسله پیام‌های توییتری به عملکرد رئیس‌جمهور و دولت او در مهار ویروس کرونا تاخت.

او در یک توییت نوشت: «ما ماه‌هاست که وارد این همه‌گیری شده‌ایم و هنوز تست مناسب (برای تشخیص ابتلا به کرونا) یا یک دستورالعمل شفاف در سطح کشور نداریم. در عوض، دونالد ترامپ داروهای خطرناک و تایید نشده را تبلیغ می‌کند و سد راه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها می‌شود و از زدن ماسک ممانعت می‌کند. او حتی در ابتدایی‌ترین آزمون‌ رهبری هم دارد شکست می‌‍خورد».

طبق گزارش  رسانه‌های آمریکایی، تجمع انتخاباتی ترامپ در تالسا در حالی برگزار شد که حامیان رئیس‌جمهور آمریکا استقبال سردی از این تجمع کردند.

شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» هم در گزارشی درباره این نشست از گرفتن یک تعهد جنجالی از حاضران در این تجمع خبر داد.

طبق این گزارش، کارزار انتخاباتی ترامپ از همه شرکت‌کنندگان در تجمع انتخاباتی تالسا خواستند سندی را امضا کنند که طبق آن، رئیس‌جمهور و کارزار او درقبال بیمار شدن شرکت‌کنندگان در تجمع هیچ مسئولیتی ندارند.

جو بایدن سفیر اسبق ایالت «دِلاور» در کنگره و نفر دوم دولت سابق آمریکا در توییتی دیگر به این اقدام کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور اشاره و به شدت از آن انتقاد کرد.

او نوشت: «دونالد ترامپ آنقدر به بازگشت به تجمعات انتخاباتی اشتیاق دارد که او حاضر است مردم را به خطر انداخته و دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها را نقض کند تا آنجایی که آنها (حاضران در تجمعات انتخاباتی ترامپ) سندی را امضا کنند که کارزار او مسئول (ابتلایی کسی به بیماری) شناخته نشود. این باور کردنی نیست».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ آمریکا بایدن انتخابات بایدن ترامپ تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ شرکت کنندگان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان