Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان با اشاره به تبعات و خسارات ناشی از تصادفات منجر به فوت؛ گفت: یکی از این اقدامات، آموزش فرهنگ ترافیک از طریق بنرها و بیلبوردهای آموزشی است که در سطح شهر نصب شده است.

سرگرد طاها ساسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه سالانه یک هزا نفر در سوانح رانندگی استان جان خود را از دست می دهند؛ افزود: برابر اعلام رئیس پلیس راهور ناجا، هر تصادف فوتی ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیارد تومان برای کشور خسارت دارد.

 

 

مسئول اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: علاوه بر این، آمار چند برابری مجروحین نسبت به جان باختگان در این سوانح نیز قابل تأمل است ضمن اینکه تبعات اقتصادی، اجتماعی و عاطفی سوانح رانندگی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با ابراز تأسف از اینکه خانواده هایی که به خاطر از دست دادن نان آور خانواده یا عزیزی دیگر، ضمن تحمل مشکلات اقتصادی ناشی از این سانحه، باید رنج دوری از عزیزان خود را هم تحمل کنند؛ زیاد هستند؛ اظهار داشت: پلیس در کنار اقدامات سلبی، انجام اقدامات فرهنگی را نیز همیشه در دستور کار دارد.

 

 

ساسان تصریح کرد: یکی از این اقدامات، آموزش فرهنگ ترافیک از طریق بنرها و بیلبوردهای آموزشی است که در سطح شهر نصب شده است.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش فرهنگ ترافیک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • آموزش از طریق سرگرمی و نمایش