Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز از راه‌اندازی سیستم قطع خودکار مسیرهای تغذیه گازرسانی به شهرستان عسلویه با هدف افزایش ایمنی شبکه انتقال گاز خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری با بیان اینکه منطقه 10 عملیات انتقال گاز به‌عنوان گلوگاه انتقال گاز کشور، مؤظف به انتقال ایمن و پایدار گاز است، اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت‌های ایمنی شبکه و تجهیزات، افزون بر افزایش ضریب ایمنی انتقال گاز، موجبات تداوم گازرسانی و آرامش ذی‌نفعان نیز فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین راستا برای ایمنی بیشتر تأسیسات تأمین گاز، بخش‌های مختلف مصرف، عملیات راه‌اندازی سیستم قطع خودکار شیر6 اینچ، محدوده خط لوله ششم سراسری در برنامه عملیاتی امسال قرار گرفت که خوشبختانه پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی با دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و همچنین شرکت گاز استان بوشهر به انجام رسید.
مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز تصریح کرد: اجرای این سیستم مستلزم ایجاد دو انشعاب 1/2 اینچی از مسیرهای تغذیه عملگر خط 6 اینچ گازرسانی به شهرستان عسلویه بود که پس از انجام مراحلی از قبیل حفاری، تخریب دیواره بتنی اطراف محل انشعاب، برشکاری، جوشکاری و رادیوگرافی انجام شد.
خدری با بیان اینکه اجرای عملیات یادشده نقش بسزایی در افزایش ایمنی و پایداری شبکه انتقال گاز در شهرستان عسلویه و نیز پدافند غیرعامل به همراه دارد، اظهار کرد: اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در راستای افزایش پایداری زیرساخت‌های شبکه انتقال گاز از جمله اهداف این منطقه است که خوشبختانه اقدام‌های مؤثری برای رسیدن به این هدف در سطح منطقه انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شبکه انتقال گاز شهرستان عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف، موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت، پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.‌

کد خبر 6090012

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند