Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:08:27 GMT

سرقت به شیوه بیهوشی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۳۲۰۲

سرقت به شیوه بیهوشی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ کارآگاه علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ۶ اسفند ماه سال گذشته پرونده‌ای مبنی بر سرقت به شیوه بیهوشی با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل شد و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت به شیوه بیهوشی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی توضیح داد، شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت، حدود ۳ ماه قبل در پارک نیاوران با شخصی به نام امیر آشنا شدم و این شروع دوستی من و امیر بود و پس از چندین مرتبه ملاقات بین من و او که در خصوص موضوعات مختلف از جمله سرمایه گذاری با هم صحبت می‌کردیم روز ۴ اسفند ماه امیر، من را به مهمانی در خانه اش در محله قیطریه دعوت کرد و قرار بود در آنجا برای سرمایه گذاری من را به شخص دیگری آشنا کند.

وی تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت، ساعت ۸ شب به آدرس امیر رفتم و امیر برایم یک استکان چایی آورد و من میل کردم. پس از نوشیدن چایی سرم سنگین شد و بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم مبلغ ۴ هزار دلار وجه نقد و کارت عابر بانک سرقت شده و در پی آن پیامکی حاوی انتقال ۱۰۰ میلیون ریال از حسابم به حساب دیگری شدم.

فرار دوست خیانتکار

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه توسط کارآگاهان مشخص شد، منزلی که شاکی به آن مکان دعوت شده بود اجاره‌ای بوده و اکنون تخلیه شده است که در ادامه کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستور دستگیری متهم به نام امیر صادر و در یک عملیات موفق پلیسی متهم بیست و ششم خرداد ماه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ شریفی ابراز داشت: امیر در بازجویی‌ها اظهار داشت، هدفم از دوستی با شاکی سرقت نبود تا اینکه به یک مشکل مالی برخوردم و بدهکار شدم و، چون می‌دانستم شاکی وضع مالی خوبی دارد نقشه سرقت از او را کشیدم و با اجاره موقت یک واحد آپارتمان نقشه خود را عملی کردم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار قانونی صادره روانه زندان شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث سرقت پایگاه یکم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر

به گزارش خبرآنلاین در تحقیقات مقدماتی معلوم شد که سارق یا سارقان به‌زور وارد خانه مقتول شده و پس از قتل او طلا و جواهرش را به سرقت برده‌اند.

همشهری نوشت: شواهد به‌دست‌آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که عامل جنایت با انگیزه سرقت وارد خانه زن سالخورده شده است. کارآگاهان جنایی با استفاده از سرنخ‌ها در حال تحقیق در این‌ باره به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد 2سارق خشن در حال ورود به شیراز هستند و به این ترتیب، هر دو نفر به شکلی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس درباره جزئیات این پرونده گفت: مأموران پلیس آگاهی استان فارس موفق شدند در کمتر از 10روز عامل جنایت و همدستش را شناسایی کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند و آنها پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل زن 82ساله در آباده اقرار کردند.

متهم به قتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای هستند در بازجویی‌های تخصصی به 6فقره سرقت به عنف در شهرستان‌های خرمبید و آباده اعتراف کردند. به‌گفته او، متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند و تلاش‌ برای دستگیری مالخران ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901966

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر