Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا،حسین حسن‌نژاد در همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های فرهنگی، تبلیغاتی استان مازندران اظهار کرد: ما با هر دین و مسلک طبیعتا یک محتوایی داریم و مهم‌ترین وظیفه ما این است که این محتوا رو دقیق درک کنیم و بر اساس اقتضائات و الزامات روز نسبت به بازتولید محتوای منطبق بر نیازهای روز اقدام کنیم و در کنار آن ضمن تبلیغ حتی به کار بازنشر محتوا هم بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  البته جاهایی هم نیاز به تولید محتوا داریم و محتوای تولیدی نیز نیاز به تبلیغ دارد ، برای این که در حوزه تبلیغ موفق باشیم باید شرکای سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای مردمی و هیئت‌های مذهبی، که جزء بزرگترین ثروت و امکان ما در حوزه تبلیغ هستند، از توان آن‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:در سازمان تبلیغات اسلامی ضمن این که ما باید به محتوا توجه کنیم و محتوای لازم برای تبلیغ در اختیار مبلغین قرار بدهیم می‌بایست به بازنشر این محتوا اقدام  و از همه ابزارها و فرصت‌ها، نهادهای مردمی، از فضای مجازی و  نشر استفاده کنیم، البته باید به مدیریت تبلیغ هم در مجموعه استان توجه شود.

وی مساجد ، شوراها ، .نهادهای مردمی ، هیئت‌های مذهبی را به دلیل در اختیار داشتن بسیاری از امکانات و منابع تبلیغاتی بهترین  فرصت برای تبلیغات دانست و افزود: در سازمان تبلیغات مدیریت منابع تبلیغات و استفاده از بهینه از این امکانات باید مدنظر ما باشد ضمن اینکه نهاد روحانیت و روحانیون ما در مجموعه این کشور، هم در پیروزی انقلاب و هم در جنگ و هم در سازندگی و هم امروز که ما در آن قرار داریم سهم به سزایی در وضعیت موجود امروز ما دارند می‌توانند مبلغین خوبی باشند.

حسن نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت:  خیلی‌ها تلاش کرده بودند از پدیده‌ای به نام «کرونا» به عنوان یک فرصت بین جامعه و نهادهای دینی و یا برخی از گرایش‌ها دینی انحطاط ایجاد کنند اما نگاه حوزه ، مراجع و علمای ما نسبت به این مسئله و همراهی‌های ارزنده‌ای که در این بخش داشتند، این موضوع را به فرصت تبدیل کردند که نیاز به قدردانی است.

 وی با بیان اینکه امروز که ما در شرایط کرونا و یا به تعبیر برخی دیگر در شبه پسا کرونا قرار داریم ،تداوم همدلی و مدیریت بر فضای اقتصادی کشوربرای مدیریت بر کرونا را دو مامویت مهم دانست و ادامه داد: امروز کسانی که تلاش می‌کنند در حوزه سرمایه‌گذاری تبلیغ، حمایت و همراهی کنند، حتما بهترین معروف است و کسانی هم که تلاش می‌کنند تا فضای همدلی و همراهی برای افزایش انسجام ملی و برای مقابله با این پدیده اتفاق بیفتد باز هم معروف بزرگتری است.

حسن‌نژاد گفت: ما بر خلاف برخی از کشورهای دنیا، در شرایط کرونا علی‌رغم این که درگیر تحریم همه جانبه و به تعبیر دشمنان کارساز و موثر بودیم، بهترین شرایط را برای تامین نیازمندی‌های مردم و بهترین شرایط را هم برای ارائه خدمات پزشکی به مجموعه مردم عزیزمان داشتیم. این قطعا مرهون هدایت‌ها و حمایت‌های جدی مقام معظم رهبری ،تلاش همراهی جدی مردم و در کنار آن هم مدیریت فرزندان کشور در مجموعه قوای سه گانه بوده است و اگر کسی بخواهد این فضا را مصادره کند حتما ظلم بزرگی کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران افزود: اگر امروز در فضای آرام قرار داریم دلیلش این است که از همه فرصت‌ها برای مدیریت این بیماری استفاده کردیم.

وی یادآور شد که همان طور که  مقام معظم رهبری در مجموعه تحریم‌ها تدبیر به خرج دادند و با برگزاری جلسه سران قوا ورود پیدا کردند و بسیاری از کارها را سرعت بخشیدند که امروز آثار این تصمیم را علی‌رغم محدودیت منابع ارزی و بسیاری از محدودیت‌هایی که در حوزه تحریم وجود دارد؛ منابع کافی برای تامین نیازمندی‌های عمومی کشور داریم، ناشی از همین همدلی است.

حسن‌نژاد ادامه داد: تدبیری که ایشان در حوزه کرونا اتخاذ و مجموعه سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در ستاد ملی کرونا لحاظ کردند و ریاست محترم جمهور هم  به عنوان رئیس ستاد ملی کرونا تصمیمات فرابخش و فراقوه ای می گیرند ناشی از همین نهاد و همین ارگانی است که امروز خیمه عزت و سربلندی مردم عزیز ما است.

وی با بیان اینکه ما به آن چه که گذشت و آن چه که انجام دادیم حتما افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مبتنی بر همین نگاه است که ما حتما در روش‌ها اشتباه داریم و حتما باید در روش‌ها بازبینی داشته باشیم اما آن چه که در چهل سال بعد از پیروزی انقلاب گذشت به عنوان سیاست‌ها ، استراتژی‌ها و راهبری ها  مورد حمایت جدی مقام معظم رهبری است اینکه مدیران و همه کسانی که در هر حوزه ای خدمت می‌کنند مکلف به اقدامات سنجیده ای هستند و اقدامات سنجیده یعنی پاسخگویی درست به نیاز مردم و بهره گیری درست از فرصت‌ها و امکانات است.

حسن‌نژاد افزود: در حوزه تبلیغات اسلامی تلاش می‌کنیم که پررنگ تر باشیم همان طور که در طول دو سه سال گذشته هم پررنگ تر دیده شدیم . امیدواریم که با همراهی همه دستگاه های فرهنگی شاهد هم‌افزایی فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در استان مازندران باشیم و قطعا تدابیر و هدایت‌ها و راهبردهای نماینده ولی فیقه می‌تواند در این گستره برای ما کارگشا باشد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیشکسوتان جنگ مقام معظم رهبری سیاست سازمان تبلیغات مقام معظم رهبری حسن نژاد فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در نشست کمیته بهره‌وری استان، با بیان این‌که از رشد ۸.۶ درصدی استان، ۳.۵ درصد مربوط به بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی است، گفت: جمع جبری عملکرد ارزیابی دستگاه‌های اجرایی از نظر بهره‌وری، مشخص‌کننده عملکرد بهره‌وری استان در کشور است. بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌ها از نظر میزان بهره‌وری به‌صورت ماهانه ارزیابی شوند و پس از ارسال گزارش بهره‌وری، مستندات توسط دبیرخانه کمیته بهره‌وری استان یعنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شود.

بهرام‌نیا میزان بهره‌وری را از معیارهای مهم برای ارزیابی مدیران ذکر کرد و گفت: عملکرد بهره‌وری هر اداره‌کل، ماهانه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی می‌شود و مستندات بهره‌وری هر دستگاه مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: میانگین عملکرد دستگاه‌های مشمول بهره‌وری، میانگین بهره‌وری استان است و هر ماه کمیته بهره‌وری تشکیل و دستگاه‌ها میزان بهره‌وری را ارایه دهند.

وی عنوان کرد: شیلات یکی از ظرفیت‌های مهم استان است که با توجه به ظرفیت رودخانه سیمره، باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

استاندار ایلام بیان داشت: کمیته بهره‌وری یکی از نشست‌های حائز اهمیت کمیته بهره‌وری است که باعث تحول در همه حوزه‌های استان است همه به این جلسه عنایت ویژه داشته باشند و گزارشات خود را حول این محورها تعیین شده اعلام کنند.

وی تصریح کرد: چهار حوزه بسیار مهم در بهره‌وری؛ تنش آبی، گردشگری، کشاورزی و صنعت است که ۱۸ دستگاه با این چهار حوزه هم‌افزایی دارند.

در این نشست مصوب شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ظرف یک‌ماه کلیه اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه بهره‌وری را صحت‌سنجی و در نشست بعدی ارایه دهد.

همچنین مصوب شد دستگاه‌های اجرایی ۱۸ گانه مشمول بهره‌وری، در نشست بعدی کمیته بهره‌وری کارنامه رسمی و نمره تحقق بهره‌وری و جایگاه خود را در کشور از حیث بهره‌وری اعلام کنند.

کد خبر 6088085

دیگر خبرها

  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است