Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی روز یکشنبه به ایرنا افزود: این بازرسی ها با حضور و کمک نمایندگان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
وی برقراری بیمه بیکاری برای کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی رسته فعالیت های آسیب دیده از کرونا، پرداخت مرخصی استعلاجی و غرامت دستمزد ایام بیماری برای کارگران مبتلا به کرونا و تمدید دفترچه درمانی بیمه تامین اجتماعی فاقد اعتبار از بهمن سال گذشته تا پایان خرداد امسال از سایر اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر در کرمانشاه برای دریافت بیمه بیکاری نام نویسی کرده اند که با درخواست بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از آنان موافقت شده است.
عزیزی عنوان کرد: لغو برگزاری مجامع تشکلات کارگری و کارفرمایی تا اطلاع بعدی، تعلیق رسیدگی های مراجع حل اختلاف و تجدید نظر با قطع جرایم مربوط به تامین اجتماعی و لغو و تعلیق حضور غیاب کارگران مقرری بگیر بیمه بیکاری از دیگر اقدامات این اداره کل برای کاهش شیوع بیماری کرونا محسوب می شود.
وی افزود: در این راستا راه اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی، تمدید خودکار مجوز مشاغل خانگی تا اطلاع بعدی و تمدید پروانه کار اتباع خارجی به مدت ۲ ماه نیز به منظور مقابله با بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه به طرح های حمایتی دولت برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: دولت تاکنون ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه اختصاص داده است.
عزیزی افزود: پرداخت این تسهیلات با ۲ ماه تاخیر و در اقساط طولانی مدت خواهد بود.
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۵ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۰۲ هزار و ۵۸۴ نفر رسید.
دکتر سیماسادات لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹ هزار و ۵۰۷ نفر رسید.
خوشبختانه تاکنون ۱۶۱ هزار و ۳۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.
وی اظهارداشت: استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، آذربایجان های شرقی و غربی، گلستان و کردستان در وضعیت هشدار قرار دارند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو