Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرگ یک نوزاد تازه متولد شده در زندانی در انگلیس بار دیگر موضوع زنان زندانی و رویکرد دولت در قبال آنان در میانه شیوع کرونا را به کانون بحث‌ها وارد کرد. تاریخ انتشار: 14:32 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۷۶۸ خبرگزاری میزان – مرگ یک نوزاد تازه متولد شده در زندان زنان در انگلیس بار دیگر نگرانی از عدم امنیت زنان را در زندان‌های این کشور تشدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گاردین، مرگ نوزاد تازه متولد شده در زندان زنان «استایل» انگلیس با جمعیتی حدود ۴۸۰ زندانی، سبب شد تا تحقیقات در این مورد آغاز شود.
اداره دادگستری «چشایر» انگلیس با تایید مربوط به نوزاد در زندان «استایل»، اعلام کرد «این دومین نوزادی است که در نه ماه گذشته در این زندان متولد شده است.»
بنابر این گزارش، مادر این نوزاد که در روز‌های اخیر از درد رنج می‌برد، تنها قرص ضد درد «پاراستامول» را از مقام‌های زندان دریافت کرد.  بیشتر بخوانید:  کرونا در زندان‌های انگلیس زندان‌های انگلیس شاهد خشونت، ضرب و شتم و نگهبانان کم تجربه زندان‌های انگلیس سالانه شاهد حضور ۶۰۰ زن باردار هستند؛ ضمن اینکه سالانه ۱۰۰ نوزاد در زندان‌های انگلیس متولد می‌شوند.
از زمان شیوع بیماری «کرونا» در انگلیس تنها ۲۳ زن زندانی در چارچوب مقابله با شیوع بیماری در زندان‌های این کشور آزاد شدند.   مقام‌های زندان مدعی هستند «یافتن محل اسکان و حمایت مناسب از زنان باردار و مادران زندانی مانع آزادی شمار بیشتری از زندانیان باردار یا دارای فرزند شده است.»
این ادعا در حالی مطرح می‌شود که از وعده آزادی موقت حدود ۴ هزار زندانی برای مقابله با شیوع کرونا در زندان‌های انگلیس کمتر از ۱۰۰ زندانی تاکنون آزاد شده اند.
انگلیس که تاکنون بیش از ۴۲ هزار مورد مرگ و میر ناشی از کرونا را ثبت کرده، مرگبارترین کشور قاره اروپاست؛ تاکنون بیش از ۳۰۳ هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شدند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون زندان های انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت یک خیر نیکوکار و استاد دانشگاه در اقدامی خداپسندانه، مادری پس از تحمل ۶ سال حبس از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

این خیر با پرداخت بدهی ۸۴۰ میلیون ریالی بانوی مذکور، مقدمات آزادی این زندانی را فراهم کرد تا وی بتواند طعم شیرین آزادی را بچشد.

سید جواد تهامی، رئیس ندامتگاه فردیس گفت: کمک به آزادی زندانیان یک حرکت معنوی و ماندگار نزد خداوند متعال است که با این اقدام نیک خانواده‌ای از گرفتاری و مشکلات رها می‌شود.

کد خبر 6091386

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود