Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@05:48:36 GMT

موتورجست‌وجوی هواوی در سنگاپور شروع به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۴۶۷۹

موتورجست‌وجوی هواوی در سنگاپور شروع به کار کرد

ایتنا - اپلیکیشن موتور جستجوی هواوی که جایگزین گوگل می‌شود، اکنون برای کاربران سنگاپوری ارائه شده است.
در می سال جاری میلادی هواوی رسما از موتور جستجوی مخصوص خود به نام Petal Search رونمایی کرد.

به گزارش ایتنا از مهر، در نسخه بتا این اپلیکیشن صرفا با نام «هواوی سرچ» شناخته می‌شد و به عنوان جایگزینی برای موتور جستجوی گوگل در اکوسیستم سرویس‌های موبایل هواوی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از می ۲۰۱۹ میلادی آمریکا تحریم‌هایی علیه هواوی وضع کرد و این شرکت نمی‌تواند آپدیت‌های اندروید را دریافت کند و مجاز به استفاده از سرویس‌های گوگل در موبایل‌ها و دستگاه‌هایش نیست.

 اکنون این شرکت چینی موتور جستجوی مخصوص خود را در سنگاپور فعال کرده است. موتور جستجوی «پتال سرچ» هم اکنون برای کاربران هواوی در این منطقه در اپ گالری قابل دانلود است.  این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد راحت‌تر اپلیکیشن‌های طرف سوم را در دستگاه‌هایشان دانلود و فعال کنند.

 در حال حاضر کل قابلیت‌های اپلیکیشن جدید در تمام کشورها فعال نیست. با این وجود هواوی تلاش دارد به زودی این موتور جستجو را در مناطق دیگر نیز فعال کند.

در حال حاضر اپلیکیشن از ۴۰ زبان پشتیبانی می‌کند و در ۴۵ کشور و منطقه قابل دسترسی است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هواوی موتور جست و جو موتور جستجوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • در جست‌وجوی مزاج معتدل
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی