Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:53:25 GMT

مهلت معافیت تحصیلی دانش آموزان دیپلم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۴۷۴۱

مهلت معافیت تحصیلی دانش آموزان دیپلم تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح مهلت معافیت تحصیلی دانش آموزان دیپلم در سال ۱۳۹۹ برای شرکت در کنکور ۹۹ را تمدید کرده است.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور در این اطلاعیه آورده است: باتوجه به اعلام معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح، کلیه مشمولین وظیفه که درسال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شده اند و مهلت یکساله معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است، می توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از انجام آزمون تمدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس این مشمولین حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری، باید خود را برای اعزام به خدمت به پلیس ۱۰+ معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام کنند که این افراد در صورت قبولی در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی، قبل از شروع ترم تحصیلی، از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

همچنین چنانچه مشمولین مذکور حداکثر یک هفته پس از آزمون مربوطه خود را به پلیس ۱۰+ معرفی نکنند به عنوان مشمول غایب شناخته شده و در صورت پذیرفته شدن در آزمون هم، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معافیت تحصیلی دانش آموزان کنکور 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد