Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران معاون اداری مالی شهرداری ساری اتمام پروژه های نیمه‌تمام را از سیاست گذاری های بودجه شهرداری در سال جاری دانست و اظهار کرد: در بودجه امسال پروژه های نیمه کاره مانند پروژه پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل، فاز سوم ابن شهرآشوب و نیروگاه زباله سوز بصورت ویژه پیش بینی شده است.

بر گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علیرضا باقریان با تاکید بر لزوم شفافیت مالی در مجموعه شهرداری، اظهار کرد: فعالیت های موثر در کسب درآمد و توجه ویژه به اجرای بخشنامه های مربوطه، شفافیت مالی و درآمدی و کاهش هزینه ها از رویکردهای مهم این معاونت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسترسازی مناسب برای کنترل بودجه را مورد توجه قرار داد و افزود: راهکارهای مناسب برای کسب درآمد و تقویت منابع درآمدی مد نظر قرار خواهد گرفت.بی تردید سمت و سوی نگاه بودجه ریزی شهرداری ساری نیل به امیدآفرینی در میان شهروندان خواهد بود.  

باقریان با اشاره به بدهی 1300 میلیارد تومانی شهرداری از دوره گذشته اشاره کرد و گفت: به دلیل انباشت بدهی‌ها، متاسفانه حجم زیادی از وقت و انرژی مجموعه شهرداری ساری، صرف حل این مشکل شده است.

معاون مالی و اداری شهرداری ساری گفت: میزان درآمد شهرداری در فروردین 99 را مطلوب ارزیابی کرد و پیگیری اخذ وام بانکی مصوبه شورای شهر ساری را برای اتمام پروژه‌های شهرداری، از جمله پی گیری های  این معاونت برشمرد.

وی به معوقات بانکی شهرداری از دوره گذشته اشاره کرد و گفت: تسویه حساب معوقات بانکی نیز از دیگر اقداماتی است که این معاونت در شمار فعالیت‌های خود قرار داده است.

باقریان اتمام پروژه های نیمه تمام را از سیاست گذاری های بودجه شهرداری در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: در بودجه امسال پروژه های نیمه کاره مانند پروژه پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل، فاز سوم ابن شهرآشوب و نیروگاه زباله سوز بصورت ویژه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: نیروگاه زباله سوز پروژه ای ملی محسوب شده و تلاش و دغدغه مجموعه شهرداری بر این است که بتوانیم بودجه مورد نیاز اتمام این پروژه را با حمایت مدیران استانی و شهرستانی و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر از منابع دولتی تامین کنیم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به تاکیدات شهردار ساری ، مبنی بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی جهت اجرای پروژه ها ، این امر سهم بسزایی در کاهش هزینه های شهرداری نیز خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتمام پروژه پروژه های نیمه شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش صبح امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح ۸۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی باب یان اینکه امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد، افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

کد خبر 748054

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم