Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@12:39:25 GMT

مصدومیت فرنکی دی یونگ از ناحیه ماهیچه ساق پا

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۵۶۸۰

فرنکی دی یونگ ممکن است برای هفته ها، در دسترس بارسلونا نباشد.

طرفداری - فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در اکثر بازی های فصل برای این تیم به میدان رفته فقط در سه بازی از فصل لالیگا غایب بوده اما ممکن است در این مقطع مهم فصل، او در دسترس کیکه ستین نباشد.

به گزارش وب سایت بارسلونا، فرنکی دی یونگ، هافبک 22 ساله هلندی از ناحیه ماهیچه نعلی ساق پای راست دچار مصدومیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت بارسلونا حرفی از میزان دوری دی یونگ از میادین نزده اما مارکا گزارش داده در صورت جدی بودن مصدومیت دی یونگ، او ممکن است چند هفته دور از میادین باشد. در بازی تیم های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، فرنکی دی یونگ، سرجی روبرتو و عثمان دمبله به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

در همین راستا بخوانید:

غیبت فرنکی دی یونگ برابر سویا به دلیل خستگی ماهیچه ساق پا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرنکی دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هرتابرلین بعد از امروز(دوشنبه) اعلام کرد، آیمن بارکوک، بازیکن این باشگاه، شنبه شب در یک کلاب شبانه مورد حمله قرار گرفته است.

طبق اطلاعاتی بیلد، بارکوک چندین بار از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفته و دچار شکستگی‌های متعددی از جمله شکستگی بینی و استخوان گونه شد.

در بیانیه مطبوعاتی باشگاه آلمانی آمده است:"دیروز وقتی فهمیدیم که آیمن بارکوک به دلیل جراحات از ناحیه صورت باید به بیمارستان منتقل شود و این خبر وحشتناکی بود.

آیمن دیروز(یکشنبه) یک عمل موفقیت آمیز داشت اما فعلاً در دسترس تیم نخواهد بود. این موضوع در همان شب توسط پلیس پیگیری شد. برای ایمن آرزوی بهبودی سریع داریم و امیدواریم که او به زودی به زمین بازگردد."

این بازیکن 25 ساله در حال حاضر به صورت قرضی از باشگاه ماینتس در هرتابرلین بازی می‌کند. انتقال قرضی او در انتهای فصل به پایان می‌رسد.

بارکوک از ابتدای سال تاکنون 13 بازی برای هرتابرلین در تمامی مسابقات انجام داده است. او در برد 3-2 مقابل پادربورن یکی از گلزنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس