Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، اریک ترامپ، پسر رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی انتخاباتی پدرش در ایالت اوکلاهما معترضان ضد نژادپرستی را «حیوان» خطاب کرد.

پسر دونالد ترامپ که در گردهمایی انتخاباتی پدرش در تالسا حضور داشت، مدعی شد هیچ خانواده ای سختتر از خانواده ترامپ برای مردم تلاش نمی‌کند و تاکید کرد ترامپ ها هستند که اصول اخلاقی آمریکا را حفظ می‌کنند!

اریک ترامپ در ادامه ادعاهای مشابه پدرش مطرح کرد و گفت زیرا وقتی شما مزخرفات را در تلویزیون تماشا می کنید، وقتی می بینید این حیوانات به معنای واقعی کلمه شهرهای ما را تصرف می کنند، کلیساها را به آتش می کشند، این آمریکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر ترامپ مدعی شد آنها نماینده بخش کوچکی از جامعه هستند و آمریکایی‌ها از چنین رفتارهایی حمایت نمی‌کنند.

ادعای جالب توجه پسر ترامپ در حالی مطرح می شود که کشورش حامی شماره یک تمامی جنبش‌های ضددولتی در کشورهای مختلف دنیاست و همواره با پیشبرد راهبرد حمایت از مخالفان دولتی در کشورهای جهان به دنبال راه اندازی کودتا و براندازی دولت‌های قانونی بوده است.

ترامپ نیز از ابتدای اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا از معترضان با عنوان، آنارشیست، آشوبگر و غارتگر یاد کرد و با توسل به نیروهای گارد ملی و ارتش برای سرکوب آنها اقدام کرد.

قریب به یک ماه از قتل جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست در آمریکا می‌گذرد و همچنان اعتراضات به خشونت و بی‌عدالتی پلیس در این کشور ادامه داشته و حتی دامنه آن به برخی از کشورهای اروپایی هم کشیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ اریک ترامپ اعتراضات در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم

پلیس آمریکا، مستاصل از کنترل خیزش دانشجویان این کشور در حمایت از فلسطین، دست به خشونت های بیشتری می زند. به تازگی نیز ویدیویی از پرتاب دانشجویان کالج همیلتون به پایین پله ها منتشر شده که واکنش های بسیاری را به همراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند