Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:10:21 GMT

ساختمان دادگاه عمومی خارگ افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۶۳۸۱

ساختمان دادگاه عمومی خارگ افتتاح شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر امروز همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه در جریان بهره‎برداری از ساختمان دادگاه عمومی خارگ، در ارتباطی تصویری با رئیس قوه قضاییه با استراتژیک خواندن جزیره خارگ و تبیین اهمیت توسعه قضایی در این منطقه در راستای تحقق عدالت قضایی گفت:ساختمان دادگاه عمومی این منطقه در فضایی افزون بر یک‌هزار و ۳۴۰ متر بنا و ۳ هزار و ۴۰ متر محوطه مورد بهره‎برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جمادی افزود: این ساختمان در سه طبقه شامل سه شعبه قضایی، سه دفتر شعبه قضایی و ۵ دفتر اداری با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

او با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری‌های استان بوشهر تسریع یافته است افزود: از ۲۶۷ هزار پرونده ورودی به دادسرا‌های عمومی و انقلاب، دادگاه‌های عمومی و انقلاب، دادگاه‌های تجدیدنظر و شورا‌های حل اختلاف استان با احتساب پرونده‌های سال‌های ما قبل، ۲۷۱ هزار پرونده در استان بوشهر سال قبل مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر کاهش اطاله دادرسی و توجه به مطالبات مردم، از کاهش پرونده‌های معوق قضایی در استان بوشهر خبر داد و گفت:پرونده‌های مربوط به سال‌های گذشته در دادگاه‌های استان بوشهر تاکنون ۴۹ درصد آن‌ها تعیین تکلیف و مختومه شده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه جزیره خارگ عدالت قضایی دادگاه عمومی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس لایحه خود در ارتباط با پرونده بازیکن هلندی پیشینش را برای دادگاه داوری ورزش ارسال کرد.

طرفداری | امیرعلی حسینی از پرونده لوکادیا می گوید. 

امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی ادامه داد:

CAS چندی پیش لایحه ارایه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر 115 صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد:

ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • شرایط صدور دستور موقت
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی