Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:48:48 GMT

۱۰۸۲ آتش سوزی در علفزارهای کرج رخ داد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۶۷۱۳

۱۰۸۲ آتش سوزی در علفزارهای کرج رخ داد

محمد یساولی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  تعداد آتش سوزی ها به ویژه در علفزارها، زمین های بایر و فضای سبز کرج بر اثر گرم شدن هوا  افزایش یافته  است.

وی بیان داشت: در خرداد ماه امسال  ۲ هزار و ۹۹۰ آتش نشان کرجی  ۹۷۹ ساعت عملیات اطفای حریق انجام دادند.

این مسوول با اشاره به این که این حجم ازآتش سوزی علفزارهای کرج  بی سابقه بوده است،گفت: تکرار این نوع از عملیات ها در کنار استهلاک شدید خودروهای اطفاء حریق،تجهیزات و ادوات آتش نشانی سبب خستگی شدید آتش نشانان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یساولی با بیان اینکه منابع طبیعی و محیط زیست برای همه ما است و باید در حفاظت از آن به ویژه در مقابل آتش‌سوزی مراقبت کنیم، افزود: انتظار می رود گردشگران با رعایت الزامات از تکرار این آتش سوزی ها جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: گردشگران در صورت روشن کردن آتش  در مکان های تفریحی پس از اتمام کار با استفاده از آب و خاک آتش را خاموش کنند.

یساولی تاکید کرد که  به هیچ وجه بطری‌های شیشه‌ای را نباید در طبیعت رها کرد، این بطری‌ها در گرمای شدید با متمرکز کردن نور خورشید در یک نقطه می‌تواند موجب آتش‌سوزی شود.

برچسب‌ها آتش‌نشانی شهرداری کرج استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری کرج استان البرز آتش نشانی شهرداری کرج استان البرز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گفت: با اعلام خبر به مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع تصادف در جاده یاسوج_ بابامیدان بلافاصله امدادگران جاده ای به صحنه حادثه اعزام شد.

نکویی نژاد با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه امشب در تونل ۵ جاده بابامیدان به یاسوج رخ داد افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شد و ۳ نفر جان باخت.

وی ادامه داد: در این حادثه خودروی ۴۰۵ پس از برخورد با ایسوزو دچار آتش سوزی شد.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها