Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پیش از دیدار دوستانه برابر پرسپولیس راجع به اینکه اگر مایل به برگزاری ادامه لیگ نیستید چرا بازی دوستانه برگزار می‌کنید اظهار داشت: ما پیرو سیاست‌های باشگاه هستیم؛ از سویی دیگر آقای حمیداوی پیگیر برگزار نشدن مسابقات است. وی ادله خوبی هم برای این مساله دارد اما ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم که در صورت برگزاری بازی‌ها به میدان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه ممکن است تعطیلی لیگ در شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم تاثیر بگذارد خاطرنشان کرد: در بحث آسیا ما بسیار متضرر شدیم و در پلی‌آف نیز با سخت‌ترین شرایط و با کمک خداوند به مرحله گروهی رسیدیم. در مرحله گروهی نیز ۲ بازی پیاپی مقابل پاختاکور و الهلال را در خارج از خانه به انجام رساندیم. اما اگر برگزار نشدن لیگ بر حضور ما در آسیا تاثیر داشته باشد،ما به عنوان زیرمجموعه فیفا و ای‌اف‌سی این موضوع را می‌پذیریم. اگر به این نتیجه رسیدند که بازی باید انجام شود ما تمکین خواهیم کرد.

سرمربی شهرخودرو درباره مصدومیت‌های زیادی که این روزها برای بازیکنان ایجاد می‌شود، گفت: این موضوع مساله مهمی است. بعد از سه ماه وقفه‌ای که افتاد، مصدومیت کاملا اجتناب ناپذیر است. ما هم به صورت جزیی درگیر هستیم. با این حال در سه ماه وقفه بچه‌ها را خوب رصد کردیم و نفرات هم با آمادگی نسبی به تمرینات آمدند. با ین حال مصدومیت‌ها در کوران مسابقات بیشتر خواهد شد و این نگرانی همه ما هست و نگران سلامتی بازیکنان چه از لحاظ کرونا و چه از نظر مصدومیت هستیم.

وی درباره اوضاع مالی باشگاه شهرخودرو و نگرانی مالک باشگاه درباره مسائل مالی اذعان داشت: فکر نمی‌کنم از لحاظ مالی در سطح مدیریتی مشکلی داشته باشیم. با پرداختی چند روز قبل، درصد خیلی بالایی از قرارداد را بچه‌ها گرفتند. اما این مسائلی که مطرح می شود درباره مسائل مالی راجع به بخش خصوصی است و شرایط ما هم خاص تر از بقیه است. بیشتر تیم‌های دولتی فشار کمتری روی دوش خود دارند اما برای سراپانگاه داشتن تیم‌های خصوصی باید پیشنهادها و امتیازهایی برای آنها داشته باشیم تا بتوانند به کارشان ادامه بدهند.

سرمربی شهرخودرو درباره نامه‌ای که توسط این باشگاه و چند باشگاه دیگر برای توقف مسابقات لیگ امضا شده بود تصریح کرد: این نامه را کادر فنی و بازیکنان امضا کردند. یک بار دیگر هم گفتم تمام محوریت بحث سلامتی بازیکنان و افرادی است که شرکت دارند. دغدغه کسانی که بیشتر در این باره صحبت می‌کنند و این مسائل را عنوان می‌کنند سلامت است. سیر صعودی ویروس کرونا بحثی است که همه را دچار شک کرده و اینکه آیا ادامه مسابقات در این شرایط به صلاح لیگ و بازیکنان هست یا خیر.

سرآسیایی در پایان درباره اینکه ممکن است به خاطر وضعیت قرمز شهر مشهد نتوانند از رقبا میزبانی کنند، گفت: شرایط، شرایط مساوی نیست و اگر قرار است بازی برگزار شود مشهد تنها شهری نیست که اوضاع آن قرمز است و خیلی از شهرهای دیگر هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. باید در وضعیتی مشابه بازی کنیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت صعودی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از افزایش قیمت رسمی فروش نفت خام عربستان سعودی برای عرضه به مشتریانش در ماه ژوئن و کاهش امیدواری به برقراری آتش‌بس در غزه و درنتیجه بالاگرفتن تنش‌ها در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه، قیمت معامله‌های آتی نفت خام روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت‌) افزایش یافت.

قیمت معامله‌های آینده نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز دوشنبه تا ساعت ۸ و ۵۹ دقیقه به وقت گرینویچ با ۷۳ سنت یا ۰.۹ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۶۹ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، نفت خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) روز دوشنبه با ۸۴ سنت یا ۱.۱ درصد افزایش، با قیمت ۷۸ دلار و ۹۵ سنت برای هر بشکه معامله شد.

معامله‌های آینده هر دو نوع نفت خام شاخص هفته گذشته بیشترین کاهش را در سه ماه اخیر ثبت کرد. پس از آنکه سرمایه‌گذاران داده‌های ضعیف مربوط به اشتغال در ایالات‌متحده و زمان‌بندی احتمالی کاهش نرخ بهره بانکی بانک فدرال رزرو آمریکا را ارزیابی کردند، قیمت نفت خام برنت بیش از ۷ درصد و نفت خام آمریکا ۶.۸ درصد کاهش یافت.

صرف ریسک ژئوپلیتیکی در قیمت‌های نفت هم با آغاز مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه کاهش یافت.

تونی سایکامور، تحلیلگر بازار در مؤسسه آی‌جی، گفت: اخبار مربوط به تصمیم رژیم صهیونیستی به گسترش عملیات در رفح، احتمال توافق آتش‌بس را از مسیر خود خارج و تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه را دوباره شعله‌ور می‌کند. همچنین، هم‌زمان با بالارفتن قیمت‌های نفت، عربستان سعودی هم قیمت‌های رسمی فروش نفت خام خود را به مشتریان آسیایی، اروپای شمال غربی و مدیترانه در ماه ژوئن افزایش داد که این اقدام نشان‌دهنده پیش‌بینی رشد تقاضا در فصل تابستان است.

وارن پترسون، رئیس بخش تحقیقات کالای مؤسسه آی‌ان‌جی، در یادداشتی بیان کر: پس از افت بیش از ۷.۳ درصدی قیمت‌های نفت در معامله‌های هفته گذشته به‌دلیل کاهش تنش‌های ژئوپلیتیکی، نفت خام شاخص برنت هفته معاملاتی جدید را با شرایط بهتری آغاز کرد و با افزایش قیمت همراه شد.

وی افزود: این رویداد پس از آن صورت می‌گیرد که هم‌زمان با کاهش عرضه نفت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، عربستان سعودی قیمت‌های رسمی فروش نفت خام را برای عرضه به بیشتر مشتریان خود در ماه ژوئن افزایش داد.

کد خبر 6098449 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • قیمت نفت صعودی شد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس