Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: سامانه "هما" با عنوان "هوشمندسازی مدیریت اتفاقات" برای نخستین بار در استان اصفهان از ابتدای خردادماه اجرایی شد که در این طرح همه حوادث و اتفاقات مشترکان برق سریعا قابل رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین شکراللهی ظهر امروز یکشنبه یکم تیرماه در نشست خبری شرکت توزیع برق استان اصفهان به مناسبت هفته مدیریت مصرف آب و برق، اظهار کرد: شرکت برق استان دارای ۸۲ پست فشار قوی است که با ۶۱۹ خط اصلی برق حدود یک و نیم میلیون مشترک را برق رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف شرکت توزیع برق در سال گذشته رساندن میزان خاموشی‌ها به ۱۹۸ دقیقه بود، افزود: خوشبختانه در این موضوع به سطح ۱۹۷ دقیقه رسیدیم که ۱۹۷ دقیقه میزان خاموشی هر مشترک در سال بوده است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع برق استان اصفهان، تصریح کرد: با طرح‌های مختلفی توانستیم کاهش مصرف مشترکان را مدیریت کنیم تا خاموشی‌های گسترده‌ای در استان نداشته باشیم.

وی در خصوص اجرای طرح "هما" در استان اصفهان، اظهار کرد: طرح سامانه "هما" با عنوان "هوشمندسازی مدیریت اتفاقات" برای اولین بار در استان اصفهان در حال اجرایی شدن است که در این طرح به محض تماس مشترک در اتفاقات و حوادث تمام اطلاعات مشترک بر روی نقشه برای اپراتور مشهود خواهد بود.

شکراللهی با تاکید بر اینکه با این روش همه حوادث و اتفاقات برق سریعاً قابل رسیدگی است، اظهار کرد: در شرکت توزیع برق سه دسته مشترک وجود دارد مشترکانی که شماره و اطلاعات آنها ثبت است دسته دوم مشترکانی که با گرفتن یکی از اطلاعات مانند کد ملی یا شناسه قبض و یا شماره تلفن ثابت دیگر اطلاعات او نمایش داده می‌شود و دسته سوم مشترکانی است که هیچ اطلاعاتی از او وجود ندارد و با گرفتن اطلاعات این موارد در سامانه ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشترکان به محض تماس با شماره ۱۲۱ در فرآیندهای شرکت شرکت برق قرار می‌گیرند، گفت: این فرآیند به صورت اتوماتیک بوده و بدون نیاز به مشترک و مراجعه حضوری تمام اطلاعات او ثبت و به قسمت مربوطه ارجاع داده می‌شود و همه مراحل کار در سیستم هما ثبت و در روزهای بعد قابل پیگیری خواهد بود که این سیستم تنها در کشورهای معدودی اجرایی شده و برای اولین بار از اول خردادماه در کل استان اصفهان اجرایی شده است.

۲۳ هزار مشترک دیماندی در استان اصفهان وجود دارد

در ادامه این نشست جعفر نصر، مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان، اظهار کرد: در استان اصفهان ۲۳ هزار مشترک دیماندی (مشترکین صنعتی یا کشاورزی که از ۳۰ کیلو وات به بالا مصرف دارند) وجود دارد که در سال جاری حدود چهار هزار و ۸۹۴ مشترک دیماندی دارای تجاوز از قدرت مصرف هستند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما به مشترکان دیماندی مشارکت در طرح‌های کاهش مصرف است، افزود: بهتر است این مشترکان در تمام ایام سال مصرف خود را به حد خریداری شده برسانند و موضوع دیگر اینکه از شرکت برق به حد مصرف خود خریداری کنند تا مشکلی برای مصرف برق استان پیش نیاید و استان با افزایش مصرف در وضعیت قرمز قرار نگیرد.

مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان، گفت: در استان اصفهان مناطق گرمسیری سه و چهار را داریم که بخش مرکزی کاشان و آران و بیدگل مشمول تعرفه مناطق گرمسیری سه هستند و شهرستان خور و بیابانک هم شامل تعرفه منطقه گرمسیری چهار است.

وی در تشریح این موضوع افزود: شهرستان خور و بیابانک تنها از اول تیر تا مردادماه در تعرفه گرمسیری قرار می‌گیرد و مابقی سال در این وضعیت مصرفی قرار نمی‌گیرند همچنین شهرستان آران و بیدگل هم از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه مشمول تعرفه گرمسیری است.

کد خبر 429885

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شرکت توزیع برق استان اصفهان مدیریت مصرف برق پیک مصرف تابستان پیک مصرف برق حوادث مشترکین برق مشترکان پرمصرف خاموشی برق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت توزیع برق استان اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جمع مدیران گروه رشته‌های علوم تربیتی، تکنولوژی آموزشی و آموزش مجازی کشور بر لزوم عزم راسخ این دانشگاه در راستای ادامه آموزش‌های ترکیبی و بر حرکت در مسیر هوشمندسازی تأکید کرد.

وی اضافه کرد: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی جزء نخستین دانشکده و گروه‌هایی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان راه‌اندازی شد و به واسطه اینکه موسس این دانشگاه دکتر احمدعلی فروغی از این رشته برخاسته بودند، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی این رشته و دانشکده انجام شد و پس از آن با رشته‌های دندانپزشکی و حقوق توسعه پیدا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: رشته های روانشناسی و علوم تربیتی از نخستین رشته‌هایی است که تا مقطع دکتری در این واحد تدریس می‌شد و نخستین استاد تمام ما، فارغ‌التحصیل از همین دانشگاه بود.

نجفی متذکر شد: دانشگاه آزاد در استان اصفهان ۹۰ هزار نفر و در واحد اصفهان (خوراسگان) ۳۰ هزار دانشجو دارد و از این تعداد حدود ۳ هزار دانشجوی خارجی داریم و دنبال آن هستیم که از ملیت‌های دیگر به ویژه جنوب شرق آسیا هم جذب دانشجو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از دانشکده‌های بزرگ ما دانشکده تعلیم و تربیت است، ادامه داد: ما در این دانشگاه علاوه بر کلینیک روانشناسی، از وجود مزرعه تحقیقاتی، دامداری، کارخانه لبنیات، درمانگاه دندان‌پزشکی، شرکت‌های دانش‌بنیان معتبر و فعال در حوزه‌های مختلف و سرا‌های نوآوری با حوزه‌های فعالیت متنوع از جمله هوش مصنوعی بهره می‌بریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اشاره کرد: در زمینه آموزش مجازی موفق شدیم که در ابتدای کرونا با کسب اجازه از ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را آغاز کنیم و از همان ابتدا با تلاش همکاران در واحد سامانه آموزش مجازی اختصاصی برای خود راه‌اندازی کردیم.

نجفی بیان کرد: تجارب خوبی در زمینه آموزش‌های ترکیبی داریم و در مسیر پیشرفت هستیم و درصددیم کلاس‌ها به سمت هوشمندسازی و متاورس برود، البته طبیعی است که گاه مقاومت‌هایی نیز از سوی برخی افراد صورت می‌گیرد، اما دنبال حرکت به این سمت هستیم و در این راه موفقیت‌های چشمگیری نیز به‌دست آورده‌ایم.

وی یادآور شد: در برگزاری کلاس‌ها از طرح نشاط و اجرای کلاس در محیط کارگاهی و اماکن مرتبط بهره بردیم و نقطه آغاز این طرح از دروس معارف و اجرای آن در اماکن فرهنگی بود و می‌خواهیم این طرح را به سایر دروس و رشته‌ها حتی درس‌های فنی و مهندسی نیز تسری دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان