Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با اشاره به مسکن فرهنگیان گفت: پنج هکتار از ۳۰ هکتار زمین مسکن فرهنگیان توسط راه و شهرسازی برای مطالعه استحکام زمین تحویل مشاور و مطالعه استحکام زمین فوق آغاز شده که با پایان مطالعه و تایید طرح سرانجام پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی،مطالبه فرهنگیان اسدآبادی در این رابطه به زودی مرتفع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید درویشی یکشنبه یکم تیرماه در کمیته مسکن شهرستان اسدآباد، از سهمیه ۶۶۸ فقره ای مقاوم سازی مسکن روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد و با تاکید بر روان سازی پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن اظهار کرد:بانکهای سطح شهرستان موظف هستند تا پایان مرداد ماه نسبت به جذب این سهمیه  اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح تفصیلی و جامع شهر اسدآباد گفت: در حال حاضر مرحله کمیسیون ماده ۵ طرح جامع شهر اسدآباد  باقی مانده و لازم است در راستای تصویب طرح  اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان همت بگذارند چرا که اگر طرح جامع شهر دیر به دست شهر اسدآباد برسد و از افق چشم انداز  بگذرد دیگر قابلیت اجرای آن به درد مردم نمی خورد.

درویشی خاطرنشان کرد: در طرح جامع شهر اسدآباد برای این شهر افزایش و اضافه ارتفاع پیش بینی شده که هر چه شهر در ارتفاع رشد داشته باشد خدمات رسانی به شهر بهتر و میزان خدمات که به شهرپرداخت می شود برای مردم ارزان تر خواهد بود.

وی با اشاره به گرانی مسکن نیز یاد آور شد:با توجه به قرار گرفتن استان همدان و از جمله شهرستان اسدآباد در بارانداز بودن غرب به مرکز و شرایط جغرافیایی و خاص،سرمایه گذاران رغبت بیشتری برای خرید مسکن در این استان دارند که این امر خود موجب گرانی  مشهودتر مسکن در این منطقه شده است.

درویشی تصریح کرد:برای جلوگیری از گرانی افسار گسیخته مسکن در شهرستان اسدآباد تعزیرات،اتحادیه بنگاه ها و دستگاه های ذیربط لازم است که نظارت بیشتر به این امر داشته باشند و دادستان شهرستان دستوری صادر کند که اصناف و تعزیرات بحث اجاره بها و کرایه خانه ها را نظارت کنند چرا که دلیلی برای این حد افزایش و گرانی مسکن نیست و این اجازه  را نباید  بدهند.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد:در بحث گرانی مسکن مردم نیز باید کمک کرده و اگر مسکن و ساختمانی که قیمت نامتعارف دارد را کرایه و یا خریداری نکنند.

وی در ادامه از شهرداری شهر درخواست کرد که هر چه سریعتر براساس دستورالعمل کشوری ساختمان های خالی شهر اسدآباد را شناسایی  کنند و با این اقدام مانع افزایش قیمت و کرایه  ها شوند چرا که این امر یکی از جمله دلایل افزایش قیمت و گرانی مسکن به شمار می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن شهر اسدآباد گرانی مسکن جامع شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک ۷ ساله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: حادثه غم انگیز در منزل مسکونی در  شهرستان قائمشهر رخ داد و پسر 7 ساله  خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد سقوط کمد باعث مرگ وی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر فرزندان خردسال در خانه دارند تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانند و وسایلی مانند اسباب‌ بازی‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنند.

عباسی ادامه داد: اقلام سنگین ‌تر را بهتر است در قفسه‌ها و کشوهای پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم