Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی در صفحه شخصی خود با بیان اینکه وضع امروز دلار نتیجه تفکر و مدیریت برجامی است راه اصلاح این وضع را خروج از برجام و کنار رفتن تفکر برجامی از عرصه مدیریت کشور دانست. تاریخ انتشار: 20:34 - 01 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۹۱۳

خبرگزاری میزان _ سید یاسر جبراییلی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وضع امروز دلار نتیجه تفکر و مدیریت برجامی و از تبعات امضای برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جبراییلی: دولت یازدهم و دوازدهم صرفا ۱۳ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاهی اضافه کرد

جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی گفت: راه اصلاح این وضع نیز خروج از برجام و کنار رفتن تفکر برجامی از عرصه مدیریت کشور است و در اولین گام باید ۸ سال به عقب برگردیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۴۳۷ (چهل و چهار هزار و چهارصد و سی و هفت) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ مدیریت بحران، محتمل‌ترین نتیجه سفر
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/ گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!