Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عسگری با اشاره به وضعیت نگران کننده توزیع موادمخدر در شهرک های اقماری استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۷۶ طرح با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان البرز اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ علی عسگری» طی نشست با اصحاب رسانه که یکشنبه اول تیر در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد گفت: یکی از عوامل موثر در جهت مبارزه با موادمخدر و مقابله با آن همین ارتباط شورای عماهنگی با سازمان های مردم نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز افزود: در حال حاضر 90 مرکز ترک اعتیاد در سطح استان دائر هستند که برخی تنها به دلیل کیفیت نامناسب و امکانات لازم تعطیل شده اند اما نکته ای که وجود دارد این است که از این میزان کمپ ترک اعتیاد تنها تعداد انگشت شماری به بانوان معتاد اختصاص پیدا کرده است.

عسگری با اشاره به متلاشی شدن 10 باند منطقه ای توزیع مواد مخدر در سطح استان البرز تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز هشتاد خودرو با بار مواد مخدر متوقف شد.

وی از شهرستان طالقان به عنوان کمترین مورد افراد قاچاقچی و معتاد نام برد و توضیح داد: بیشترین دغدغه و نگرانی ما برای شهرک های اقماری در سطح استان است.

وی اجرای 179 طرح در قالب ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با افراد خرده فروش را از جمله طرح های صورت گرفته از ابتدای سال جاری ذکر کرد و توضیح داد: در قالب اجرای این طرح تا کنون 625 متهم دستگیر شده اند.

تفاهم نامه منعقد شده با جهادکشاورزی و محیط زیست در جهت نظارت بر گلخانه ها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز افزود: نظارت بر گلخانه های سطح استان به منظور پیشگیری از کاشت موادمخدر از جمله دیگر برنامه های این سازمان است.

وی تصریح کرد: استان البرز در خصوص کشف مواد خدر در مقام سیزدهم کشور قرار دارد و در عین خال در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر رتبه دهم را دارد.

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیسیون مبارزه با مواد مخدر طرح ارتقای امنیت اجتماعی امنیت اجتماعی ابتدای سال جاری سطح استان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • جاری شدن سیلاب در البرز