Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون ارتباطات ستاد نماز جمعه استان قم گفت: بعد از تعطیلی بلندمدت نماز جمعه به‌دلیل کرونا، این هفته به امامت آیت‌الله سعیدی برگزاری نماز جمعه را خواهیم داشت. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد نامداری عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های وارده، اقدامات مختلفی برای نمازجمعه در سطح استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمع‌آوری کلیه کتب ادعیه، تهیه پلاستیک‌های نو، تهیه ماسک و دستکش برای نمازگزاران و ضدعفونی کردن اماکن از اقدامات انجام‌شده برای انجام نماز جمعه بوده است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نماز جمعه اصفهان به روایت تصاویرنماز جمعه تبریز فردا در مصلی برگزار می‌شودنماز جمعه فردا در تمامی شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود

معاون ارتباطات ستاد نماز جمعه استان قم ادامه داد: سعی کردیم زمان برگزاری نماز جمعه را کوتاه کنیم، همچنین سیستم تهویه و راه‌های خروجی تقویت‌شده است.

نامداری خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلی بلندمدت نماز جمعه به دلیل کرونا، این هفته به امامت آیت‌الله سعیدی برگزاری نماز جمعه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)