Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@04:28:07 GMT

کشف مقادیری سلاح ساخت غرب در جنوب دمشق+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۸۴۲۹

کشف مقادیری سلاح ساخت غرب در جنوب دمشق+ تصاویر

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه در جریان پاکسازی مناطق آزاد شده از چنگ تروریست‌ها در حومه و جنوب دمشق مقادیر بسیار زیادی از سلاح‌های ساخت کشور‌های غربی را در مخفیگاه‌های تروریست‌ها کشف کردند.

منبعی آگاه در این باره اعلام کرد: مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، خمپاره، دستگاه‌های ارتباطی و مواد مخدر در مخفیگاه‌های تروریست‌ها کف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود: در این عملیات پاکسازی هزاران گلوله جنگی متنوع، دوربین دید در شب، موشک‌های ضد زره، خمپار‌های متنوع، کمربند‌های انفجاری و بمب‌های دست ساز متعلق به تروریست‌ها کشف شد که ساخت کشور‌های غرب هستند.

به گزارش سانا، همکاری مردم منطقه جنوب دمشق موجب رصد و دستگیری عناصر گروهکی تروریستی شد که با طرف‌های خارجی در ارتباط بودند و مهمات ویژه ساخت بمب را در پوشش کامیون‌های حامل کالا قاچاق می‌کردند.

ارتش سوریه در این عملیات ده‌ها تونل و انبار تسلیحاتی تروریست‌ها را در حومه جنوبی دمشق کشف کردند که تسلیحات و مهمات ساخت غرب در آن وجود داشت و در مقر‌های سرکرده‌های تروریست‌ها تجهیزات لجستیک کشف کردند که تروریست‌ها با استفاده از آن‌ها به مناطق امن و مراکز حضور ارتش سوریه حمله می‌کردند.

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است