Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رستم گفت: بعد از ساعت‌ها تلاش مردم محلی و نیروهای مختلف آتش‌سوزی در کوه‌های پرزه شهرستان رستم مهار شد. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

سید ابوطالب حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: حریق در ارتفاعات صعب‌العبور کوه‌های پرزه شهرستان رستم (مرز شهرستان رستم استان فارس و استان کهگیلویه وبویراحمد)، بعد از ساعت‌ها تلاش مردم محلی، عشایر، کارکنان منابع طبیعی و غیره مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی از جمعه (30 خرداد) در این ارتفاعات رخ داد که همان روز اطفا شد، افزود: متاسفانه از روزگذشته باز این آتش‌سوزی به دلیل وزش باد و تراکم پوشش گیاهی، مجددا شعله‌ور شد.

آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری + تصاویرفارس|آتش در ارتفاعات «آبنو» شهرستان سپیدان زبانه می‌کشدآتش‌سوزی 3.5 میلیارد تومان به مراتع و جنگل‌های استان بوشهر خسارت زد

فرماندار شهرستان رستم گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و شیب تند عصر امروز با مدیریت خوب و ایجاد آتش توانستیم آن را به‌طور کامل مهار کنیم و در حال حاضر برای جلوگیری از شروع مجدد آتش نیروها در منطقه حضور دارند.

حسینی با بیان اینکه پوشش گیاهی این منطقه بیشتر درختان بلوط است، ادامه داد: برای مهار این آتش‌سوزی بیش از 50 نیرو کمک‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه علت این آتش‌سوزی مشخص نیست، تصریح کرد: حدود 12 تا 18 هکتار از مراتع در آتش سوخت.

انتهای پیام/424/ ز

R7533/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان رستم آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد